eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BratoszewiceDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Bratoszewice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 296672 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach , ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie, tel. 042 719 89 28, faks 042 719 89 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: komputery osobiste - 4 szt. netbook, komputery przenośne - 18 szt. notebook, komputery kieszonkowe - 2 szt. smartphone, komputer biurkowy - 1 zestaw komputerowy, drukarki laserowe - 1 drukarka, akcesoria komputerowe - 10 prezenterów multimedialnych, pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej - 300 licencji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.35.00 - Komputery kieszonkowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; najdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca: wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawę, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w niniejszej specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z §2 ust 1 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: jeżeli siedziba Wykonawcy lub jego miejsce zamieszkania znajduje się poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 9.1. składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że: nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 9.2. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania na łączną kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do SWIZ Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. Brak w ofercie stosownego pełnomocnictwa i nie dostarczenie go w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie będzie skutkowało jej odrzuceniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodr-bratoszewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, pokój 301 (pierwsze piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, pokój 301 (pierwsze piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 18 szt. notebook wraz z oprogramowaniem; - 4 szt. netbook wraz z oprogramowaniem; - 2 szt. smartphonów wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotów zamawianych w tej części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.35.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 szt zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem; - 1 szt. drukarka laserowa; - 10 szt. prezenterów multimedialnych. Szczegółowy opis przedmiotów zamawianych w tej części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - aktualizacji licencji programu antywirusowego na 300 stacji roboczych na 1 rok z zachowaniem aktualnego klucza licencyjnego; - oprogramowanie do nawigacji satelitarnej Automapa XL szt. 1 - aktualizacja oprogramowanie do nawigacji satelitarnej Automapa XL - szt.6. Szczegółowy opis oprogramowania zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.