eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Remont pomieszczeń kuchni w ZSOiP w Siennie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Sienno: Remont pomieszczeń kuchni w ZSOiP w Siennie
Numer ogłoszenia: 296610 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165757 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sienno, ul. Rynek 36/40, 27-350 Sienno, woj. mazowieckie, tel. 048 378-60-18 w. 22, faks 048 3786134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń kuchni w ZSOiP w Siennie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu pomieszczeń kuchni w budynku ZSOiP w Siennie. Zakres prac obejmuje: 1. Wymianę instalacji elektrycznych; 2. Roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkowanie, układanie płytek na ścianach i posadzkach, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; 3. Wymianę instalacji i urządzeń wod. - kan i sanitarnych; 4. Budowę instalacji zbiornikowej gazu propan - butan, przyłącza gazowego oraz wewnętrznej instalacji gazowej. Zbiornik 6700 l na gaz będzie dzierżawiony od firmy dystrybucyjnej przez inwestora. 5. Zakup i dostawa wyposażenia kuchni ( kuchnia gazowa, szafki, stoły ze stali kwasoodpornej) . Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) prowadzenie dziennika budowy, 3) Wykonanie robót, montaż wyposażenia, uruchomienie instalacji gazowej, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) wykonanie kosztorysu powykonawczego, 7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres określa: projekty budowlane, przedmiary robót, wykaz mebli zaplecza kuchennego. Jeśli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie z załącznikami: dokumentacją projektową, przedmiarami robót, wykazem mebli zaplecza kuchennego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 39.14.12.00 - Blaty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółką ST-BAU Sp. z o.o., ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167189,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 155000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.