Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Łuków: Dostawa worków na odpady dla PUIK Sp. z o.o. w Łukowie
Numer ogłoszenia: 296528 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 6b, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. (025) 7982317, 7982204, faks (025) 7982204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków na odpady dla PUIK Sp. z o.o. w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w worków na odpady do Łukowa, ul. Świderska (teren składowiska odpadów): - Worki bezbarwne, z napisami w ramce w kolorze żółtym o grubości 0,05 mm w ilości - 506000 szt. - Worki bezbarwne, z napisami w ramce w kolorze zielonym o grubości 0,05 mm w ilości - 160000 szt. - Worki foliowe o pojemności 120 l. z LD-PE (polietylen niskiej gęstości) do selektywnej zbiórki odpadów wg podanego wzoru i ilości, w odpowiednim kolorze jego przeznaczenia, posiadające tasiemkę do wiązania. - Na worku powinna znajdować się informacja graficzna symbolizująca rodzaj odpadów z opisem surowców które mają być wrzucane lub nie do danego worka. - Nadruk na workach jednostronny, powierzchnia nadruku 1500 cm2, treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych worków w zakresie +-10% w stosunku do ilości podstawowych określonych w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Opakowań Marian Staszak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Opakowań Marian Staszak
- Zakład Opakowań CELMAR Marian Staszak, ul. Włostowicka 17, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 287112,60
Oferta z najniższą ceną: 287112,60 / Oferta z najwyższą ceną: 299000,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 200000,00 EUR więc zgodnie z art. 70, Ustawy prawo zamówień publicznych, który mówi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - (obecnie ta kwota wynosi - 200000 EUR) - przedmiot zamówienia spełnia te wymogi.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1334L od km 9+000 do km 9+391 w miejscowości Zagoździe
- ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
- Dostosowanie budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- "Zakup środków czystości"
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.