eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGA PRZEGLĄDÓW KONSERWACJI I WYMIANY CZĘŚCI ZUŻYWALNYCH W KSEROKOPIARKACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Kraków: USŁUGA PRZEGLĄDÓW KONSERWACJI I WYMIANY CZĘŚCI ZUŻYWALNYCH W KSEROKOPIARKACH
Numer ogłoszenia: 296464 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243824 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SZPITAL SPÓŁKA Z O.O..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW KONSERWACJI I WYMIANY CZĘŚCI ZUŻYWALNYCH W KSEROKOPIARKACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądu konserwacyjnego i wymiany części zużywalnych w kserokopiarkach wskazanych w załączniku nr 3 do specyfikacji. 2. Wykaz typów kserokopiarek oraz ich ilości zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wykaz rodzajów części wraz z cennikiem zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji 4. Przegląd konserwacyjny obejmuje czynności określone w załączniku nr 2 do specyfikacji. 5. Przegląd realizowany będzie po wykonaniu określonej przez producenta kserokopiarki ilości kopii. 6. Wykonawca wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - Działem Infrastruktury Szpitalnej jest zobowiązany prowadzić w siedzibie Zamawiającego dokumentację wykonanych przeglądów zawierającą w szczególności daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi dotyczące urządzenia. 7. Termin realizacji uslugi nie może przekroczyć 2 dni od czasu zgłoszenia awarii. Po tym terminie Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć zamienną kserokopiarkę (o niegorszych parametrach) na czas naprawy, nie obciążając przy tym żadnymi kosztami Zamawiającego. 8. W przypadku usługi i wymiany części wymagającej zabrania kserokopiarki do serwisu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie kserokopiarkę zamienną (o niegorszych parametrach) na dalszy czas naprawy, nie obciążając przy tym żadnymi kosztami Zamawiającego. 9. Wykonawca na wymienione części w urządzeniu oraz na wykonane usługi udzieli 12 miesięcznej gwarancji. 10. W okresie udzielonej gwarancji na wymienione części Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego w zakresie wymienionych części. Wykonawca pokrywa koszty usługi na swój koszt (obejmującego również dojazd i transport), polegającego na wymianie ich części, na wolne od wad, na warunkach opisanych w niniejszej umowie. 11. W ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego, o którym mowa w pkt. 9 i 10, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt (łącznie z kosztami transportu i dojazdu) awarii, wad, bądź usterek w terminie 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta) od dnia zgłoszenia. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 14. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach nr 1, 2 i 3 zostaną odrzucone.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przegląd konserwacyjny i wymiana części zużywalnych w kserokopiarkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYNET SP. Z O.O. Sp. k., ul. Drożyska 15, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10719,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16469,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.