Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Warszawa: Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy
Numer ogłoszenia: 296448 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej , al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474192, 022 3474242, faks 022 6215010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.men.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu kontroli dostępu w Ministerstwie Edukacji Narodowej opartego na oprogramowaniu Standard KDSystem, kontrolerach serii KDT1500 oraz czytnikach i identyfikatorach HID iClass. Przedmiotowy system powinien: obsługiwać minimum 128 przejść z możliwością rozbudowy niezależnie od konfiguracji pracy (kontrola jedno lub dwustronna), zapewnić właściwą obsługę i ciągłe funkcjonowanie dla minimum 1000 użytkowników (identyfikatorów zbliżeniowych), być objęty gwarancją minimum 12 miesięcy. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający bedzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 5700 zł. Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. tj. w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością, co najmniej 3 (trzy) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: w tym 1 (jedną) dostawę o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto i 2 (dwie) dostawy o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę wraz z montażem systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. b.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej 3 (trzy) osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE, w tym 2 osoby przewidziane do nadzoru prac posiadają licencje II stopnia oraz ukończony kurs projektowania systemów zabezpieczenia technicznego klasa SA1-SA4 wydane przez Polską Izbę Systemów Alarmowych lub inną równorzędną organizację branżową c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt d. b)przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt a, b, c. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych Wykonawców musi złożyć powyższe oświadczenie. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 100 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Sytuacja finansowa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie oceniana łącznie. 5. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, tj. dostawę wraz z montażem systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w tym 1 (jedną) dostawę o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto i 2 (dwie) dostwy o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, kóre będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymgane uprawnienia: a.Ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia. b.Stosowne licencje II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla osób przewidzianych do nadzoru prac. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokument/y na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy spełnią wymagane warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do udziału w dialogu 5 wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Zamawiający dokona oceny wniosków. Ocenie podlegać będą zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. dostawa z montażem systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy o wartości nie niższej niż 50.000 zł brutto każda, zawarte w dołączonym do wniosku wykazie wykonanych zamówień. Oceniane będą tylko te zamówienia, do których dołączono dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów, o kolejności będzie decydować suma wartości należycie zrealizowanych zamówień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie będzie udostępniona na stronie internetowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert (zgodnie z art. 60 e ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Szczegółowe rozwiązania techniczne poszczególnych przejść zostaną określone podczas dialogu konkurencyjnego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Rozszerzenia licencji oprogramowania standard KDSystem 1500 lub równoważnej z piętnastu do trzydziestu kontrolerów. Ilekroć Zamawiający używa słowa równoważne należy przez to rozumieć system spełniający następujące warunki: -posiadający funkcje sprzętowe i programowe takie same jak w istniejącym systemie kontroli dostępu, -zapewniający integrację z istniejącym systemem kontroli dostępu na następujących poziomach: a)wykorzystania obecnie użytkowanych kart identyfikacyjnych (dostępowych), b)wykorzystania istniejącej bazy danych SKD (dostarczony system musi być w pełni kompatybilny funkcjonalnie z istniejącą bazą), c)kompatybilności na poziomie protokołu transmisyjnego kontroler - baza danych, 2. Dostawę licencji terminalowej KD lub równoważnej. 3. Dostawę, montaż oraz instalację sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia według opisanych poniżej typów przejść. Przejścia typu A ograniczone istniejącymi drzwiami, które mogą być wyposażone w : -jednostronną lub dwustronną kontrolę dostępu, -rejestrację czasu pracy BASIC lub równoważną -rejestrację stanu przejścia (otwarte/zamknięte) Przejścia typu B (wejście główne) wyposażone w : -musi zapewniać strefę dla pracowników oraz wydzieloną strefą dla VIP, -rejestrację czasu pracy BASIC lub równoważną, -zapewnienie ewakuacji, -dwustronną kontrolę dostępu, -przejście winno być zgodne wizualnie z zabytkowym charakterem budynku. Przejścia typu C ograniczone istniejącą bramą oraz wyposażone w: -dwustronną kontrolę dostępu, -rejestrację czasu pracy BASIC lub równoważną. Przejście typu D wyposażone w : -dwustronną kontrolę dostępu, -rejestrację zdarzeń , -zapewnienie ewakuacji. Wygrodzenia -ze szkła hartowanego, -zawieszenie na słupkach ze stali nierdzewnej, -z zaokrąglonymi narożnikami. Wraz z zaproszeniem do dialogu konkurencyjnego Zamawiający przekaże informację dotyczącą możliwości przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25 Warszawa - Sekretariat Departamentu Ekonomicznego, pokój 353.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym powinien zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu i faxu oraz wymagane dokumenty, załączniki, oświadczenia wymienione w niniejszym ogłoszeniu. 2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Wniosek musi być złożony w takiej formie, która uniemożliwi jego zdekompletowanie. 4.Wniosek należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką biurową. 5.Wskazane jest ponumerowanie zapisanych stron wniosku oraz załączników. 6.Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście wniosku muszą być parafowane i datowane przez osobę uprawnioną do podpisania wniosku. 7.Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru. Jeżeli upoważnienie do podpisywania wniosku, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do wniosku. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z nich. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Zapis ustępu 7 stosuje się odpowiednio do dalszych pełnomocnictw. 9. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą zostać dostarczone w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz winny być sporządzone w języku polskim. 10. Wymagane ogłoszeniem dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Wszystkie poświadczenia, o których mowa w pkt 7,8 i 9 winny zawierać parafę i imienną pieczątkę poświadczającego. 12. Wszystkie strony: wniosku oraz wszystkich załączonych oświadczeń, tłumaczeń i innych dokumentów, winny być parafowane przynajmniej przez jedną osobę upoważnioną do podpisania wniosku. Dotyczy to zarówno oryginałów oświadczeń i dokumentów jak też ich poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii. 13.Z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcami będą przekazywane pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca będą przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 14.Wnioski należy złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu z napisem Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy numer postępowania DE-WZP-KO-321/38/09 oraz nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci). 15.Wnioski należy złożyć w Ministerstwie Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Departament Ekonomiczny, w pok. nr 353..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie i wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej połaciowej na okna drewniane (...) w lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 126 w Warszawie.
- Modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2- filia w Zegrzu
- Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o sieci toalet publicznych na terenie m.st. Warszawy.
- Usługa odbioru i zagospodarowania we własnym zakresie zbędnego mienia (w tym transport) znajdującego się w zasobie OReg AMW Zielona Góra
- Dostawa dysków do serwerów HPE ProLiant DL380 Gen10 wraz z 36 miesięczną gwarancją Wykonawcy
- Rozbiórka budynku hali garażowej wraz z przylegającymi garażami zlokalizowanymi przy ul. L. Narbutta 44 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w Starostwie Powiatowym w Kielcach wraz ze świadczeniem wsparcia technicznego.
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Politechniki Krakowskiej- kontrola wjazdów przy użyciu systemu LPR na kampus przy ul. Warszawskiej 24, Al. Jana Pawła Ii 37, Podchorążych 1 W Krakowie
- Dostawa oprogramowania zapewniającego kontrolę dostępu do sieci- klasy NAC w ramach projektu Cyberbezpieczna Czeladź (SE-ZP.271.1.6.2025)
- 1. Wykonanie modernizacji systemu kontroli dostępu. 2. Wykonanie sytemu SSWiN 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w wybranych obszarach Gmachu Głównego.
- Zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz platformy sprzętowej podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- System rejestracji biletów II etap - Bramki biletowe, sprzedaż on-line, biletomat (z dostosowaniem dla osób o szczególnych potrzebach).
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.