eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZakup mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Sulechów: Zakup mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 296350 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277252 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia do budynku basenu w Sule-chowie - zgodnie z poniższym opisem - w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej: lp nazwa Jedn. miary ilość 1 Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem, materiał kółek - guma - dostosowany do wykładziny PCV. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. Szerokość siedziska minimum 46cm., kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 2 2 Biurko łukowe, wymiary około S = 180 cm G = 70 80cm, W=75cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 3 Fotel gabinetowy - ergonomiczny , oparcie i siedzisko tapicerowane, podparcie lędźwi regulo-wane, regulowana wysokość podłokietników, Regulowany zagłówek - profilowany, wysokość fotela razem z zagłówkiem ok.. 1250-1450 mm, pięcioramienna podstawa wykonana z alumi-nium, średnica podstawy ok. 690 mm, materiał kółek - guma - dostosowany do wykładziny PCV, wysokość oparcia min. 620 mm, zakres regulacji podłokietnika ok. 200-270 mm, zakres regulacji siedziska ok. 450-580 mm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 4 Szafa aktowa o wymiarach S = 80 cm, G = 40 cm, W = 185 cm, min. cztery półki, zamek paten-towy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, kolor płyty do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 4 5 Szafa aktowa o wymiarach S =70 cm, G = 40 cm, W = 185 cm, min. cztery półki, zamek paten-towy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, kolor płyty do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 6 Biurko proste o wymiarach S = 120 cm, G = 70 cm, W = 75 cm, kolor do uzgodnienia z Zama-wiającym szt. 2 7 Biurko proste pod komputer o wymiarach S = 70 cm, G = 70 cm, W = 75 cm, z wysuwaną pół-ką z płyty na klawiaturę o szerokości dostosowanej do szerokości biurka i wolnostojącą półką na jednostkę centralną ruchomą o szerokości wewnętrznej min. 21cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 2 8 Szafa ubraniowa o wymiarach S = 40 cm, G = 60cm, W = 185 cm z półką u góry, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 9 Szafa ubraniowa o wymiarach S = 60 cm, G = 40 cm, W = 185 cm z półką u góry, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 10 Kontener o wymiarach S = 45 cm, G = 55 cm, W = 60 cm, z trzema szufladami wysuwanymi w całości, na kółkach, centralnie zamykany, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 3 11 Stolik owalny, z jednej - krótszej strony prosty z możliwością dostawienia do ściany, o wymia-rach blatu 100/70 cm, H =75 cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 12 Krzesła do stolika (poz. 11) tapicerowane, stacjonarne bez podłokietników na stelażu metalo-wym, kolor tapicerki i stelaża do uzgodnienia Zamawiającym szt. 4 13 Szafa metalowa: S = 80 cm, G = 45cm, H - 200 cm,, z możliwością regulacji wysokości półek, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 1 gdzie: S - szerokość, W - wysokość, G - głębokość, H - wysokość 2. Meble biurowe muszą być wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 25-28mm/PCV 2 mm - wieńce górne, dolne, blaty biurowe; pozostałe elementy płyty o grubości min. 18 mm/PCV 2 mm. 3. Dostarczone meble muszą stanowić komplet pod każdym względem (wymiary, sposób wykoń-czenia, wygląd, typ, kolor itp.) 4. Dostawy należy realizować wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy z Za-mawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.P. BISA s.c., ul. Wiejska 86 Rzeszotary, 59-222 Miłkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7100,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7100,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11193,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.