Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie remontu obiektu mostowego przez rzekę Słupiankę w miejscowości Słupno w ciągu drogi krajowej Nr 62 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział Warszawa, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 8133375, fax 022 8100412, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział Warszawa - Rejon w Płocku, Wojciech Celmer, Radzanowo, 09-451 Ślepkowo Szlacheckie 22, woj. mazowieckie, tel. 024 2628665, fax 024 2628440, e-mail: ikaszubska@warszawa.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział Warszawa - Rejon w Płocku, Wojciech Celmer, Radzanowo, 09-451 Ślepkowo Szlacheckie 22, woj. mazowieckie, tel. 024 2688665, fax -24 2628440, e-mail: ikaszubska@warszawa.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział Warszawa - Rejon w Płocku, Wojciech Celmer, Radzanowo, 09-451 Ślepkowo Szlacheckie 22, woj. mazowieckie, tel. 024 2688665, fax 024 2628440, e-mail: ikaszubska@warszawa.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu obiektu mostowego przez rzekę Słupiankę w miejscowości Słupno w ciągu drogi krajowej Nr 62. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa Nr 62 w km 127+557 w miejscowości Słupno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu obiektu mostowego przez rzekę Słupiankę w miejscowości Słupno w ciągu drogi krajowej Nr 62 odc. Płock - Wyszogród w km 127+557. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.10 - Mosty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontu obiektu mostowego przez rzekę Słupiankę w miejscowości Słupno w ciągu drogi krajowej Nr 62 odc. Płock - Wyszogród w km 127+557. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.1. Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym (na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty) w wysokości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. I.2. Składając ofertę wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 złotych. I(1). Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w punkcie I.1. spełniają łącznie, b) warunek określony w punkcie I.2. spełniają łącznie. II. Potencjał kadrowy II.1. Składając ofertę, wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Lp. / Stanowisko / Minimalna liczba personelu / Wymagane uprawnienia / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Kierownik budowy / 1 / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów / Min. 2 zadania z zakresu budowy, przebudowy lub remontu obiektów mostowych o długości min. 8 m każdy - jako kierownik budowy II.2. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. II(1). Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełnia przynajmniej jeden z nich. III. Doświadczenie zawodowe wykonawcy III.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy remont lub przebudowę co najmniej 3 obiektów mostowych o długości min. 8 m każdy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt - że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie - musi być udokumentowany. III(1). Doświadczenie zawodowe wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Składając ofertę wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. IV(1). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie IV. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia postawionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym dokumencie, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt I.2. (8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy") na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. (9) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. Do wykazu winny być dołączone dokumenty, potwierdzające że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 65 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Rejonu w Płocku lub za pobraniem pocztowym plus przesyłka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie - Rejon w Płocku zs. w Ślepkowie Szlacheckim 22, pokój nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Budy Łańcuckie polegająca na budowie przepustu wraz z rozbiórką mostu"
- Modernizacja mostu nad rzeką Biała w ciągu drogi gminnej łączącej dz. nr 317/5 (ul. Łąkowa) i dz. nr 469 (droga wewnętrzna)
- Remont obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu ul. Sosnowej uszkodzonego w wyniku intensywnych opadów deszczu w dniu 26.08.2023 w km 0+012
- Odbudowa Mostu w Gierałcicach w Gminie Głuchołazy
- Wykonanie prac budowlanych dot. realizacji projektu pn. Park Przedsiębiorców Budżet Obywatelski 2024- Etap I-III
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Antoniów-Jedlice-Szczedrzyk Część 1. Realizacja inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" Część 2. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.