Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 296207 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu , ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8583100, faks 061 8551736.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: I. Część 1 zamówienia: Zestaw komputerowy PC - 4szt. Zestaw komputerowy PC - 12szt. Przenośna drukarka kolorowa - 10szt. Notebook - 15szt. Monitor LCD 17 - 55szt. Moduł pamięci do Lenovo ThinkPad Z60 - 19szt. Moduł pamięci do HP NX6310 - 15szt. Moduł pamięci do PC marki Datacom - 4szt. Moduł pamięci do PC marki Vobis - 3szt. Moduł pamięci do PC marki DTK - 4szt. Moduł pamięci do ACER Travelmate 6492 - 5szt. Mysz optyczna - 50szt. Program do tworzenia i edycji dokumentów PDF - 4szt. Switch 48 portów 100 Mbit s - 5szt. Switch 8 portów 100 Mbit s - 80 szt. Listwa zasilająca z filtrami - 80szt. Listwa elektroinstalacyjna podłogowa - 260m. Klucz do gniazd Legrand Mosaic 2P+Z - 15 op. (po 10 sztuk w każdym opakowaniu) Dysk zewnętrzny USB - 10szt. Pendrive - 25szt. Licencje na program antywirusowy - 100szt. Zasilacz do notebooka IBM R40 - 10szt. Zasilacz do notebooka Toshiba M70 - 5szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 1szt. Notebook 15,4 - 10szt. II. Część 2 zamówienia: Router HUAWEI model 2809 - 1szt. III. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji i dostawę (sukcesywną) do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, w terminie do dnia 29.12.2009r. materiałów eksploatacyjnych, oryginalnych do: A/ drukarki przenośnej wymienionej w części I zamówienia pod poz. 3 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie przez 10 drukarek łącznego limitu, co najmniej 48 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta. B/ urządzenia wielofunkcyjnego wymienionego w części I zamówienia pod poz. 24 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie łącznego limitu, co najmniej 18 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta. IV. Miejsce dostawy: część I i II - siedziba Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (minimalne wymagania) zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. VI. Pozostałe waruunki okreslające sposób realizacji przedmiotu zamówienia okreslonego w punktach 1-4 rozdziału III SIWZ zostały zawarte we wzorach umowy, stanowiących załaczniki nr 4 i 5 do SIWZ. VII. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być: a) fabrycznie nowy i nieużywany,b) produktem bezpiecznym oraz spełniać wymagania Polskich Norm i europejskich wymogów bezpieczeństwa CE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.58.20.00 - Nośniki danych 44.14.11.00 - Kanały elektryczne 34.94.62.32 - Podkładki i łączenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu i ich ocena. a)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu, o których mowa powyżej w ust. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ. b)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg schematu: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. c)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w punkcie 1 niniejszego rozdziału, to z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, a w przypadku korzystania przez Wykonawcę z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca składa również zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt b). Oryginał oświadczenia powinien być podpisany przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy, w szczególności spółki cywilne i konsorcja: a)W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt a) i punkt d) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku, opisanych w ust. 1 pkt a) oraz ust. 2 i 3 niniejszego rozdziału, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków. b)W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt b) i c), wymogi te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców, np. przez jednego z Wykonawców lub większą liczbę Wykonawców występujących wspólnie. c)Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 Wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8.Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (-y) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym i ich tłumaczenia składane są w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (- ów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (- y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10.Forma dokumentów: a)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 3 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy). b)Oświadczenie i pisemne zobowiązanie o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ ust.1 pkt b i ust. 5 jest składane w formie oryginału. c)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt a)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6; 61-845 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6; 61-845 Poznań (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy PC - 4szt. Zestaw komputerowy PC - 12szt. Przenośna drukarka kolorowa - 10szt. Notebook - 15szt Monitor LCD 17 - 55szt. Moduł pamięci do Lenovo ThinkPad Z60 - 19szt. Moduł pamięci do HP NX6310 - 15szt. Moduł pamięci do PC marki Datacom - 4szt. Moduł pamięci do PC marki Vobis - 3szt. Moduł pamięci do PC marki DTK - 4szt. Moduł pamięci do ACER Travelmate 6492 - 5szt. Mysz optyczna - 50szt. Program do tworzenia i edycji dokumentów PDF - 4szt. Switch 48 portów 100 Mbit s - 5szt Switch 8 portów 100 Mbit s - 80szt. Listwa zasilająca z filtrami - 80szt. Listwa elektroinstalacyjna podłogowa - 260m Klucz do gniazd Legrand Mosaic 2P+Z - 15 op.(po 10szt. w każdym opakowaniu) Dysk zewnętrzny USB - 10szt. Pendrive - 25szt Licencje na program antywirusowy - 100szt Zasilacz do notebooka IBM R40 - 10szt Zasilacz do notebooka Toshiba M70 - 5szt. Urządzenie wielofunkcyjne- 1szt Notebook 15,4 - 10szt.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji i dostawę (sukcesywną) do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, w terminie do dnia 29.12.2009 roku materiałów eksploatacyjnych, oryginalnych do: a.drukarki przenośnej wymienionej pod poz. 3 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie przez 10 drukarek łącznego limitu, co najmniej 48 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta. b.urządzenia wielofunkcyjnego wymienionego pod poz. 24 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie łącznego limitu, co najmniej 18 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.30-4, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.72.30-0, 30.23.74.10-6, 30.12.51.00-2, 30.12.13.00-6, 30.23.71.10-3, 30.23.72.80-5, 32.58.20.00-6, 44.14.11.00-1, 34.94.62.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Router.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Router HUAWEI model 2809.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





