Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Poznań: Zakup i dostawa talonów podarunkowych oraz elektronicznych kart
przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników RCKiK w Poznaniu oraz Oddziałów Terenowych RCKiK
na terenie województwa wielkopolskiego do realizacji w następujących miastach: Poznaniu, Gnieźnie,
Nowym Tomyślu, Szamotułach, Śremie, Złotowie, Wrześni, Gostyniu, Kościanie, Lesznie, Wągrowcu,
Czarnkowie, Pile, Wolsztynie, Chodzieży:
Numer ogłoszenia: 296197 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 88 63 300, faks 61 867 25 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa talonów podarunkowych oraz elektronicznych kart przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników RCKiK w Poznaniu oraz Oddziałów Terenowych RCKiK na terenie województwa wielkopolskiego do realizacji w następujących miastach: Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Szamotułach, Śremie, Złotowie, Wrześni, Gostyniu, Kościanie, Lesznie, Wągrowcu, Czarnkowie, Pile, Wolsztynie, Chodzieży:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa talonów podarunkowych oraz elektronicznych kart przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników RCKiK w Poznaniu oraz Oddziałów Terenowych RCKiK na terenie województwa wielkopolskiego do realizacji w następujących miastach: Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Szamotułach, Śremie, Złotowie, Wrześni, Gostyniu, Kościanie, Lesznie, Wągrowcu, Czarnkowie, Pile, Wolsztynie, Chodzieży: - Pakiet Nr 1 -Talony podarunkowe - Pakiet Nr 2 - Karty przedpłacone Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2, 30.16.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i łączną wartością: - Pakiet Nr 1 - 3.000 zł brutto - Pakiet Nr 2 - 75.000 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wykaz placówek handlowych realizujących bony towarowe i akceptujących karty przedpłacone dla każdej z wymienionych lokalizacji (Załącznik Nr1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok. 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: 5 dni od podpisania umowy. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne: 9.1. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 9.2. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców. 10. Wymagania dot. gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji: Formularz Nr 1 - Formularz ofertowy, Formularz Nr 2 - Wykaz zrealizowanych zamówień, Załącznik Nr 1 - Wykaz liczby placówek handlowych realizujących bony towarowe i opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 2 - Wzór umowy, Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 -Talony podarunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 144 szt. o nominale 50 zł. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość punktów handlowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Karty przedpłacone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 250 sztuk o łacznej wartości brutto 150.250,00 PLN Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa bonów towarowych dla pracowników"
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- Dostawa kart przedpłaconych
- Dostawa kart przedpłaconych w 2025 dla Fundacji "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie
- Dostawa bonów podarunkowych w postaci płatniczych kart elektronicznych
- DOSTAWA 1800 sztuk TALONÓW PODARUNKOWYCH
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





