eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzemeszno › Przebudowa drogi gminnej wieś Wymysłowo, gm. Trzemeszno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Trzemeszno: Przebudowa drogi gminnej wieś Wymysłowo, gm. Trzemeszno.
Numer ogłoszenia: 29613 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsko - Wiejska Trzemeszno , ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie, tel. 061 415-43-06, faks 061 415-44-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wieś Wymysłowo, gm. Trzemeszno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej wieś Wymysłowo gm. Trzemeszno na długości 726 mb i szerokości 4 m:-korytowanie-wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm-podbudowa dolna z kamienia twardego melafir gr. 17 cm-podbudowa górna z kamienia twardego melafir gr. 8 cm-skropienie podbudowy emulsją kationową 65%-nawierzchnia mineralno-asfatowa wiążąca gr. 4 cm-nawirzchnia mineralno-asfaltowa ścieralna 3 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wykonawca mógł być uznany za uprawnionego do przyznania umowy (udzielenia zamówienia) musi spełniać następujące minimalne warunki uczestnictwa (kryteria kwalifikacyjne):1.Dysponować następującym sprzętem:-spycharko-ładowarka na kołach ogumionych-szt.1-spycharki gąsienicowe-szt.1-samochód wywrotka-szt.2-zagęszczarki wibracyjne-szt.2-walce-szt.1-rozkładarka masy-szt.1-równiarka-szt.1-przecinarka do asfaltu-szt.1 2.Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, conajmniej trzech robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem,stoponiem skomplikowania organizacyjnego.Zrealizowane zadania muszą posiadać przynajmniej takie parametry techniczne obiektu co zamawianny przedmiot(nawierzchnia asfaltowa) oraz wartość nie mniejszą niż 450 000,00 zł każda.Załanczając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Posiadć odpowiedni potencjał kdrowo-kierowniczy lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumiany jako 1 kierownik budowy oraz 1 kierownik robót z wymaganymi prawem uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokumentem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa-przynajmniej w stosunku do kierownika budowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie majądostarczyć wykonawcy w celu potierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu waruków określonych w art.22 ust.1 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. wykonywanie samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sdowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, 6) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) kserokopie dowodu wniesienia wadium, 8) w przypadku kładania oferty przez spółkę cywilną-umowa tej spółki, 9) wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykywanych przez nich czynności (kadra kierowniczo-zarządzająca, pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował 10) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz sporządzenie stosownego wykazu wg. załąconego wzoru, 11) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń, jeśli w wykazie wykonawca wskazał narzędzi i urządzenia którymi będzie dysponował, 12) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót wykonanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego i wartością co przedmiot zamówienia, każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Domenty wymienione w pkt.1,2,4(5-jeżeli są podmiotami zbiorowymi), 6-muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Pozostałe wymagane dokumenty może złożyć tylko jeden z członków konsorcjum. Ocena zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie ul.Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie ul.Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.