To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Olsztyn: Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich do Ośrodka Wypoczynkowego NBP GUZIANKA w Rucianem Nidzie.
Numer ogłoszenia: 296101 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253413 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270501, faks 089 5270851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich do Ośrodka Wypoczynkowego NBP GUZIANKA w Rucianem Nidzie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich do Ośrodka Wypoczynkowego NBP GUZIANKA w Rucianem-Nidzie, których szczegółowy wykaz asortymentowy z określeniem ich właściwości, rodzaju i wielkości dopuszczalnych opakowań oraz maksymalnej ilości zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W formularzu cenowym określono maksymalną ilość produktów do zamówienia w skali roku, przy czym minimalną ilość zamawianych produktów Zamawiający określa na 60%. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ilościach odmiennych (niższych lub wyższych) od określonych w zał. nr 2 do SIWZ jednak w granicach nieprzekraczających wartości oferty brutto. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, przy czym 2/3 wielkości zamówienia przypada na okres sezonu wakacyjnego tj. 01.06.2009 r. - 31.08.2009 r. 5. Wymagania związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: a) Artykuły będące przedmiotem zamówienia winna cechować wysoka jakość i świeżość. b) Wszystkie artykuły wymagające opakowań będą dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, opatrzonych etykietami w języku polskim, zawierającymi minimum takie informacje jak : - nazwa producenta, - data produkcji, - data ważności, - skład surowcowy, - masa netto, - masa produktu, - cechy jakości, - sposób przechowywania, - posiadane certyfikaty. c) Dostawy nie mogą obejmować produktów o zbyt krótkim okresie ważności do spożycia licząc od dnia ich dostawy. d) Dostawy nie mogą uwzględniać artykułów zawierających składniki, które w ustawie z dnia 11.05.2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr.63/2001r) określono terminem nowa żywność..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39947 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONA-KONTRA Sp. z o.o., ul. Majora Hubala 6, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39947
- Oferta z najniższą ceną: 39947 oferta z najwyższą ceną: 39947
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2024
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.