eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworznonajem kombajnu ścianowego wraz z obsługą serwisową w całym okresie najmu do ścian 111, 194, 195



Ogłoszenie z dnia 2006-01-17

POZYCJA 2960

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jaworzno: najem kombajnu ścianowego wraz z obsługą serwisową w całym okresie najmu do ścian 111, 194, 195 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Leszek Subel, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 6185000 w. 5431, 5302, fax 032 6150862, e-mail: leszek.subel@pkwsa.pl, www.pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: najem. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: najem kombajnu ścianowego wraz z obsługą serwisową w całym okresie najmu do ścian 111, 194, 195. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a) Opis przedmiotu: Najem na okres 33 m-cy fabrycznie nowego kombajnu ścianowego wraz ze świadczeniem usług serwisowych w całym okresie najmu, przystosowanego do współpracy: - z obudową zmechanizowaną o zakresie pracy 1,3-2,4 m typu POz, - z przenośnikiem zgrzebłowym ścianowym typu JOY AFC z członami trasy 1500/E298/800 Wymagania dotyczące kombajnu: a) kombajn fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2005, b) wymagany termin dostawy kombajnu 01 wrzesień 2006 c) zakres urabiania - do 2,6 m d) nachylenie podłużne pokładu - do 2 st. e) nachylenie poprzeczne pokładu - do 4 st. f) głębokość zabioru - 0,8 m g) twardość węgla - min 30 MPa h) system posuwu - Eicotrack i) system napędu posuwu - elektryczny, silniki prądu przemiennego załączane posobnie, j) napięcie zasilania - 1 kV k) minimalna moc silników urabiania - 250 kW l) sterowanie - radiowe m) prędkość robocza przy pełnym obciążeniu - min 10 m/min n) prędkość manewrowa - min 15 m/min o) budowa - modułowa p) organy urabiające - kompletne z nożami styczno obrotowymi q) system zraszania - wewnętrzne zanożowe r) wyposażony w ładowarki Wykonawca przedstawi dokumenty pozwalające określić: a) całkowitą moc zainstalowaną w rozbiciu na moce składowe w kW, b) ciężar całkowity, c) wymiary gabarytowe, d) maksymalne wymiary i ciężary poszczególnych podzespołów oraz sposób ich transportu, e) rysunek przedstawiający posadowienie kombajnu na członie trasy przenośnika JOY AFC 1500/E298/800 z określeniem odstępów ruchowych tj.: - wysokość na trasie PZS z położonymi i podniesionymi osłonami, - szerokość " ścieżki kombajnowej" - prześwit pomiędzy kombajnem a członem trasy przenośnika w (m kw.) i (szer x wys) b) Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2006 r. - do dnia 31.07.2009 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: magazyn Zamawiającego - Zakład Górniczy Janina w Libiążu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.12.20 - Maszyny do cięcia węgla lub skał Kod CPV wg słownika 2008: 43.12.20.00 - Maszyny do cięcia węgla lub skał 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. Zakres zamówienia - wg punktu II.1.6. Opis / przedmiotu zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; data zakończenia: 31.07.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 140 000,00 PLN wniesione przed upływem terminu składania oferty ostatecznej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenia z tytułu najmu odbywać będą się za okresy miesięczne. Płatność w terminie 60 dni licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę, przy czym faktura będzie wystawiona nie wcześniej niż 30. dnia przed upływem terminu płatności. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Pzp. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Status prawny - wymagania: 1. Spełnią warunki art.22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r.). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagania: 1. Osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni przychód roczny w wysokości minimum 10 000 000,00 PLN . 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00 PLN. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 500 000,00 PLN. Zdolność techniczna - wymagania: 1. Wymaga się, aby Wykonawca należycie zrealizował w ostatnich trzech latach od dnia otwarcia ofert zamówienia na usługi podobne do przedmiotu zamówienia, przy czym wymagane jest, aby w ww. okresie średnio roczna wartość netto zrealizowanych usług wyniosła 5 000 000,00 PLN. Ponadto wymagane są od Wykonawcy co najmniej dwie pozytywne referencje dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Wymaga się, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2005. 3. Wymaga się, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia spełniający warunki techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 ustawy Pzp będzie wymagane przy składaniu oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu art. 45 ust. o Rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. (Wymagany minimalny średni przychód roczny zgodnie z punktem III.2.1 niniejszego ogłoszenia.) W przypadku niewystępowania obowiązku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. ( Wymagana minimalna wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia.) 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze. (Wymagane minimalne ubezpieczenie na wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie. (Wymagane 2 pozytywne rekomendacje, referencje potwierdzające wykonanie w ostatnich 3 latach usług podobnych do przedmiotu zamówienia). 2. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2005. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami technicznymi przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 4. Dokumentacja Techniczna zawierająca dane techniczne wymagane w opisie przedmiotu zamówienia załączona do oferty. 2.1.4) Inne informacje: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) "Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu"; b) "Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu"; c) "Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ad. a) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ad. b) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ad. c) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów: "Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do Wniosku oryginalnego dokumentu stosownego pełnomocnictwa. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć wymagane dokumenty zgodnie z art.23 ustawy Pzp. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą załączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko ci wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie stosowny "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" wraz z wymaganymi dokumentami. 7. Załączone do Wniosku dokumenty sporządzone w języku innym niż polski muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego, pod rygorem uznania dokumentów jako niewiarygodnych i nieważnych. 8. Kserokopie dokumentów dołączonych do Wniosku muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez osobę(-y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, pod rygorem uznania kserokopii jako niewiarygodnej i nieważnej. 9. Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana na podstawie dokumentów wymaganych przy składaniu "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" metodą: spełnia/nie spełnia 10. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z warunków uczestnictwa w postępowaniu nie zostanie spełniony. 11. W przypadku przedstawienia kopii dokumentu nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 12. Wniosek musi być podpisany przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 13. Wniosek winien być sporządzony czytelnie w jednym egzemplarzu oraz oprawiony lub trwale spięty z załączonymi dokumentami w sposób uniemożliwiający ich dekompletację, z kolejno ponumerowanymi stronami zawierającymi jakikolwiek tekst, znaki, rysunki itp. 14. Należy sporządzić i załączyć do wniosku "Spis treści", który będzie zawierać co najmniej nazwę załączonego do wniosku dokumentu oraz numer strony. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 15. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 31/2005/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.02.2006 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.