eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinWykonanie kanalizacji deszczowej w miejscowo¶ci ¦wiebodzin przy ul. Sulechowskiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-11-03

¦wiebodzin: Wykonanie kanalizacji deszczowej w miejscowo¶ci ¦wiebodzin przy ul. Sulechowskiej
Numer og³oszenia: 296051 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie kanalizacji deszczowej w miejscowo¶ci ¦wiebodzin przy ul. Sulechowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedmiotu zamówienia pn. Kanalizacja deszczowa w miejscowo¶ci ¦wiebodzin w ul. Sulechowskiej. W obecnym stanie w ul. Sulechowskiej kanalizacja deszczowa jest zakoñczona kana³em betonowym ¶rednicy 1000mm na wysoko¶ci dzia³ki 434. Przedmiot zamówienia obejmuje budowê kana³u deszczowego ¶rednicy 1000 mm z wpustami ulicznymi z rur ¿elbetowych o d³ugo¶ci 369 mb w ul. Sulechowskiej w ¦wiebodzinie, dzia³ka nr 353. Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków, oraz nie podlega ochronie na podstawie planu zagospodarowania przestrzennego. Zakres robót dla ca³ego zamierzenia budowlanego: Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje: - Roboty ziemne - wykopy liniowe zmechanizowane i rêczne do g³êboko¶ci 5,0 m - Monta¿ ruroci±gu kanalizacji sanitarnej DN 200 PVC, monta¿ ruroci±gów kanalizacji deszczowej z rur ¿elbetowych WIPRO o ¶rednicy DN 1,0 m, monta¿ studni betonowych rewizyjnych prefabrykowanych na uszczelki gumowe DN 1500 mm z u¿yciem sprzêtu o g³êboko¶ci do 5,0 m, monta¿ wpustów ulicznych Tegra 600 - Wykonanie podsypki pod kanalizacjê deszczow± - Wykonanie obsypki kana³ów, zagêszczanie gruntu, u³o¿enie ta¶my ostrzegawczej - Wykonanie zasypki i zagêszczanie zasypki w pasie drogowym przy u¿yciu sprzêtu mechanicznego i rêcznie - Próby szczelno¶ci kana³ów..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O Udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiaj±cy ¿±da, w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ka¿dy z nich musi z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca, je¿eli z wynajmu, nale¿y za³±czyæ umowê lub zobowi±zanie do wspó³pracy wystawione przez w³a¶ciciela sprzêtu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ, w tym co najmniej: - pi³a mechaniczna - 1 szt. - samochód samowy³adowczy - 1 szt. - koparka podsiêbierna 0.40 m3 - 1 szt. - spycharka - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 1 szt. - wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± w uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SIWZ; - wykonawca który wyka¿e osoby, którymi bêdzie dysponowa³ ma obowi±zek przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby kierownik budowy posiada³ uprawnienia o specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 200r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.) - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o minimalnej warto¶ci 300.000,00 z³ netto odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ; c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Potencja³ ekonomiczno - finansowy (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ich potencja³ ekonomiczno - finansowy bêdzie oceniany ³±cznie): - posiadanie umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 PLN (dwie¶cie tysiêcy z³otych) i wa¿n± co najmniej do dnia up³yniêcia terminu zwi±zania ofert±. 2. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wy¿ej wymienione warunki s± przez wykonawcê spe³nione. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów jest mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie art. 26 ust.1, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nienia warunki udzia³u w postêpowaniu publicznego o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiaj±cy ¿±da, w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ka¿dy z nich musi z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca, je¿eli z wynajmu, nale¿y za³±czyæ umowê lub zobowi±zanie do wspó³pracy wystawione przez w³a¶ciciela sprzêtu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ, w tym co najmniej: - pi³a mechaniczna - 1 szt. - samochód samowy³adowczy - 1 szt. - koparka podsiêbierna 0.40 m3 - 1 szt. - spycharka - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 1 szt. - wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± w uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SIWZ; - wykonawca który wyka¿e osoby, którymi bêdzie dysponowa³ ma obowi±zek przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o minimalnej warto¶ci 300.000,00 z³ netto odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ; c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Potencja³ ekonomiczno - finansowy (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ich potencja³ ekonomiczno - finansowy bêdzie oceniany ³±cznie): - posiadanie umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 PLN (dwie¶cie tysiêcy z³otych) i wa¿n± co najmniej do dnia up³yniêcia terminu zwi±zania ofert±. Inne dokumenty: 1. O¶wiadczenia o tre¶ci okre¶lonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych- wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ; 2. O¶wiadczenia wskazuj±ce czê¶ci zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawc± ( w formie orygina³u) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ; 3. Pe³nomocnictwo je¿eli dotyczy, nale¿y do³±czyæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza - ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców ( w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego które w szczególno¶ci powinno: - jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie do którego siê odnosi, - precyzowaæ zakres umocowania, - wskazaæ pe³nomocnika, - wyliczaæ wykonawców którzy wspólnie bêd± siê ubiegali o udzielenie zamówienia, - byæ podpisane przez ka¿dego wykonawcê 4. Stosowne pe³nomocnictwo, które nale¿y za³±czyæ (je¿eli dotyczy) w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. Na ofertê oprócz ww dokumentów sk³adaj± siê równie¿: - formularz oferty - za³±cznik Nr 1A, - Kosztorys ofertowy - za³. 1C, - Projekt umowy - za³. Nr 2 (winien byæ zaakceptowany przez wykonawcê).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Pi³sudskiego 18 pok. 2.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, sekretariat I piêtro.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.