eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Suwałki: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 296008 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.3.oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 1.4.wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 1.5.katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 2.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 2.2.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.3.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 2.4.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałakch, Dział Zamówień i Inwestycji, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:30, miejsce: sekretariat SPSW w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadnica do rurek, sterylna, jednorazowego użytku, z metalu pokrytego tworzywem sztucznym lub PCV do rurek intubacyjnych o rozm. 2 - 9,5 oznaczenie rozmiaru co 0,5 szt. 925 2.Prowadnica do trudnych intubacji - zbrojona, z mozliwością wentylacji i kompletem łączników długość min. 82 cm, dla dorosłych szt. 2 3.Prowadnica do trudnych intubacji, zbrojona, z możliwością wentylacji i kompletem łączników długości min 82 cm; dla dzieci szt. 2 4.Prowadnica do trudnych intubacji, wielorazowa, elastyczna, wygięty koniec 15CH - 60cm szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik karbowany - martwa przestrzeń, z możliwością odsysania 15/22mm szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjna ustno - nosowa z otworem Murphyego, bez mankietu wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głebokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości, jednorazowego użytku, sterylna, rozm. 2 szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjna ustno - nosowa z otworem Murphyego, z mankietem niskocisnieniowym, wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia w RTG widoczna na ca łej długości, jendorazowego uzytku, sterylna rozm. 3,5 szt. 5 2rurka j.w. rozm. 4 szt. 25 3rurka j.w. rozm. 4,5 szt. 30 4rurka j.w. Rozm. 5 szt. 120 5rurka j.w. rozm. 5,5 szt. 100 6rurka j.w. rozm. 6 szt. 140 7rurka j.w. rozm. 6,5 szt. 100 8rurka j.w. rozm. 7 szt. 200 9rurka j.w. rozm. 7,5 szt. 220 10rurka j.w. rozm. 8 szt. 600 11rurka j.w. rozm. 8,5 szt. 110 12rurka j.w. rozm. 9 szt. 600 13rurka j.w. rozm. 9,5 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1rurka intubacyjna zbrojona ustno - nosowa z otworem Murphyego z mankietem, nieskociśnieniowym, 2 znaczniki głebokości ok. 2 cm od mankietu na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości rurki, łącznik przymocowany do rurki, jendorazowego użytku, sterylna rozm. 6 szt. 10 2rurka j.w. rozm. 6,5 szt. 10 3rurka j.w rozm. 7 szt. 10 4rurka j.w. rozm. 7,5 szt. 60 5rurka j.w. rozm. 8 szt. 30 6rurka j.w. rozm. 8,5 szt. 10 7rurka j.w. rozm. 9 szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjno - nosowa do intubacji długoterminowej z drugim światłem do podawania Suraktantu na 2,5 bez mankietu. Rurka z otworem Murphego wykonana z materiału termoplastycznego, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości , sterylna szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1worki do zbiórki moczu - o poj. 2000ml z odpływem, posiadający zastawkę antyrefluksyjną, , sterylny, z bezigłowym portem do pobierania moczu, mozliwość stosowania do 7 dni,zawór spustowy poprzeczny, dren odporny na skręcanie, załamywanie, długość drenu powyżej 1 m. szt. 3000 2Worki do zbiórki moczu o pojemności 2000 ml z odpływem , sterylne dobowe,zastawka antyrefluksyjna , zawór spustowy poprzeczny,drenodporny na skręcanie , załamywanie. szt. 5000 3Jednorazowy pojemnik do zbiórki moczu z plastikowym kołnierzem, zastawką antyzwrotną, o pojemności 1000ml. szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Wieszaki do worków do dobowej zbiórki moczu o poj. 2000ml, standardowe, plastykowe (opak. 100 szt.) op. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Okularki fizelinowe do fototerapii dla noworodków, jenorazowego użytku, miękkie, dobrze mocowany długi rzep, dodatkowa regulowana poprzeczka przebiegająca przez czaszkę od skroni do skroni szt. 350.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Filtr do żywienia pozajelitowego noworodków i małych dzieci, zwiwerający linię 10 cm przed i 5 cm za filtrem, membrana 1,2?m; z samoodpowietrzaczem, płaski, łatwy do umocowania szt. 170.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do portów dostępu, zakrzywiona pod kątem 90o, o specjalnie wyprofilowanym zakończeniu, posiadająca giętkie opłatki do mocowania, wężyk oraz zacisk, służąca do podawania długotermiowych wlewów 20G x 20mm i 22 G x 20 mm szt. 250 2Igła prosta do portów dostępu o specjalnie wyprofilowanym zakończeniu 24G x 25mm do wlewów krótkoterminowych szt. 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1opaska identyfikacyjna - dla noworodka i małego dziecka; miekka, obrzeża gładkie, nie uszkadzające skóry nowordoka szt. 3400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2opaska identyfikacyjna - dla dorosłych szt. 3700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.szpatułka laryngologiczna - drewniana (wyliczenie na opkaowanie a 100 szt.) op. 130.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.kieliszki do dozowania leków - jednorazowego użytku o pojemności 30 ml op po 100 szt op. 1700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1maska krtaniowa z pompowanym klinowym mankietem, wyprofilowana w kąt 90o, z dostępem do żołądka, posiadająca zabezpieczenie przeciwko wklinowywaniu się naglośni w postaci płetw oraz z możłiwością wentylacji do 30cm / H2O - rozm. 3.0 szt. 10 2.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 10 3.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.maska krtaniowa z pompowanym mankietem z zabezpieczeniem przeciw wklinowaniem nagłośni w postaci silikonowych pasków z luźnym niewbudowanym drenem z żelem na bazie wody i strzykawką w jednym opakowaniu rozm. 1.5 szt. 5 5.maska krtaniowa j.w. - rozm. 2.0 szt. 5 6.maska krtaniowa j.w. - rozm. 2.5 szt. 5 7.maska krtaniowa j.w. - rozm. 3.0 szt. 10 8.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 10 9.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.maska krtaniowa do trudnych intubacji typu Fastrach jednorazowa z żelem i strzykawką w jednym opakowaniu z możliwością intubacji pacjenta z pompowanym mankietem, luźnym niewbudowanym drenem i zabezpieczonym przed wklinowaniem nagłości w postaci ruchomego języczka (trwale odkształcona z uchytem) rozm. 3.0 szt. 3 11.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 3 12.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 3 13.zbrojona rurka intubacyjna jednorazowa z wyjmowanym łącznkiem ISO z miękką silikowaną końcówką i jednorazowym intubatorem w komplecie. Kompatybilna z maską rozm. 3.0 szt. 3 14.zbrojona rurka j.w., kompatybilna z maską rozm. 4.0 szt. 3 15.zbrojona rurka j.w., kompatybilna z maską rozm. 5.0 szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kateter do odsysania pola operacyjnego sterylny z końcówką do zabiegów ortopedycznych dren długości 300cm; dwa filtry, pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia- -papier szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sonda gastrostomijna jednorazowego użytku wykonana z silikonu, przeznaczona do długotrwałego żywienia. Posiada oznakowanie głębokości ze skalą w cm, posiada balon, centralnie położony otwór końcówki dalszej oraz otwory boczne minimalizujące zatkanie sondy. Ruchomy krążek do umocowania sondy. Część dalsza sondy posiada trzy wejścia, dwa z nich zamykane korkiem. Centralne wejście służy do podawania pokarmu, boczne do płukania sondy i podawania leków, a trzecie wejście z samouszczelniającym zaworem wypełnianiu balonu długość 17 cm, balon 30 ml CH 22 szt. 5 2.J. w. długość 17 cm, balon 30 ml CH24 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Obłożenie do artroskopii, sterylne o wymairach 230cm x 320 cm ze zbiornikiem na płyny, podłączeniem ssaka, organizatorem przewodów, wykonane z materiału wodoszczelnego (próbka 1 szt.) szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Organizator przeewodów sterylny o wymiarach 14 x 4 cm, pakowany indywidualnie (próbka 1 szt.) szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Zestaw drenów płuczących z dwiema igłami przekłuwającymi, kompatybilny z aparatem Karl Storz znjadującym się na wyposażeniu szpitala (hiteroskopia) szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny ZADANIE 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 Regulator przepływu regu - flo - regulator przepływu do infuzji grawitacyjnych, przeznaczony dla roztworów z szerokiego zakresu lepkości, z szerokim zakresem regulacji prędkości przepływu od 2ml/h do 3,50ml/h. szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.