Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Polkowice: Zamówienie dodatkowe do zadania Rozwój Ośrodka Administracji Powiatowej w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 295970 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 746 15 00, faks 076 746 15 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zadania Rozwój Ośrodka Administracji Powiatowej w Polkowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do zadania Rozwój Ośrodka Administracji Powiatowej w Polkowicach, w zakresie: 1. Odprowadzenia skroplin z central wentylacyjnych, 2. Dodatkowe peszle dla instalacji teletechnicznych, 3. Przebudowa istniejącego chodnika przy placu zabaw ul. Ogrodowa, 4. Przełożenie istniejącego chodnika od strony ul. Ogrodowej, 5. Dodatkowy bufor gazu na wewnętrznej instalacji gazowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUW URBEX Sp. z o. o., ul. M. Skłodowskiej - Curie 182, 59-301 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59738,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55144,89
Oferta z najniższą ceną: 55144,89 / Oferta z najwyższą ceną: 55144,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Roboty nieobjęte zamówieniem podstawym, którego wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zakres robót dodatkowych zatwierdzony przez Nadzór Inwestorski, potwierdzony przez Nadzór Autorski, zgodnie z protokołami konieczności, kalkulacjami oraz protokołem negocjacji cen. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wysokich dodatkowych kosztów, a prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawego.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Wymiana foteli w sali kinowej Kina w Polkowicach.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o. na rok 2026
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2026 r."
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2026
- Zakup aparatu USG mobilnego (przenośnego), spirometru oraz UPS komputera w ramach Umowy nr 01OW/7636/I/2024 o powierzenie grantu
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





