Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie robót budowlanych p.n.: "Modernizacja budynku Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 przy ul. Głuskiej 1 w Lublinie". nr sprawy : TT-2721/01/07 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Józef Banach, Stanisław Dołba, Lidia Grzywacka, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325542, fax 081 5329486, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spsk1.oz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych p.n.: "Modernizacja budynku Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 przy ul. Głuskiej 1 w Lublinie". nr sprawy : TT-2721/01/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lublin, ul. Głuska 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych p.n.: "Modernizacja budynku Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 przy ul. Głuskiej 1 w Lublinie", zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ, dokumentacją techniczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z " Modernizacja budynku Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 przy ul. Głuskiej 1" wg zestawienia jn.: 1. Roboty budowlane - Podbicie ław i naprawa koszy. 2. Roboty budowlane - Remont i modernizacja przyziemia budynku. 3. Roboty budowlane - Remont i modernizacja parteru budynku. 4. Roboty budowlane - Remont i modernizacja I piętra budynku. 5. Roboty budowlane - Remont i modernizacja szachtu windowego. 6. Roboty budowlane - Remont i modernizacja klatki K1. 7. Roboty budowlane - Remont i modernizacja klatki K2. 8. Roboty budowlane - Elewacja i wiatrołap. 9. Roboty budowlane - Zadaszenie dla karetek. 10. Roboty budowlane - Remont i modernizacja tarasu zewnętrznego. 11. Roboty budowlane - Dostawa urządzeń. 12. Roboty budowlane - Ogrodzenie terenu. 13. Roboty budowlane - Zagospodarowanie terenu. 14. Roboty budowlane - Uzupełnienie szaty roślinnej. 15. Roboty sanitarne - Instalacja gazów medycznych. 16. Roboty sanitarne - Instalacja c.o. 17. Roboty sanitarne - Instalacja wentylacji mechanicznej. 18. Roboty sanitarne - Instalacja wod.-kan. i c.w. 19. Roboty elektryczne - Instalacja systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru. 20. Roboty elektryczne - Instalacje elektryczne. 21. Roboty elektryczne - Sieć logiczna komputerowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 80 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: metodą: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków, wg Zał. Nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzając, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie - powyższe dokumenty winny być złożone przez każdy podmiot. 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania (5 referencji) - Załącznik Nr 3 do SIWZ; należy wykazać się w szczególności doświadczeniem w wykonywaniu robót: robót budowlanych wykończeniowych, instalacji i sieci sanitarnych i elektrycznych. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w Załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie; 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, jako podwykonawcy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjno - inżynieryjne w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych - kserokopie uprawnień i zaświadczeń o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie - warunki pkt 6, 7, 8, 9, 10 mogą być spełnione łącznie. 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( co najmniej 1 000 000 zł ), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek winien spełniać każdy z podmiotów. 13. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. nr 87, poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.oz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:00, Sala konferencyjna SPSK Nr 1 w budynku "C-11" przy ul. Staszica 11 w Lublinie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Roboty budowlane niezbędne do montażu podnośnika do Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie, finansowane ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" .
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





