Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Sulechów: dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II
Numer ogłoszenia: 295957 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, faks 683528759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Zwycięstwa 1 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety Pakiet nr 1 - Zgłębniki żołądkowe Pakiet nr 2 - Inne akcesoria Pakiet nr 3 - Akcesoria z włókniny Pakiet nr 4 - Folia przylepna na brzuch.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 12 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie żądanych w pkt. 12 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia lub nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, jeśli nie jest wymagana, oświadczenie o nie wymagalności Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają certyfikat CE zgodnie art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004r, nr 93, poz. 896 ) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik W celu zweryfikowania zgodności oferowanych materiałów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć nieodpłatnie próbki asortymentu z każdego rodzaju - min 1 szt. z każdego rodzaju asortymentu, na których należy zaznaczyć nr zadania i numer pozycji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek nieodpłatnie dostarczyć katalog lub foldery oferowanego sprzętu jednorazowego użytku w celu weryfikacji. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wypełniony i podpisany formularz cenowy Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zwycięstwa 1
66-100 Sulechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów sekretariat Dyrektora (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zgłębniki żołądkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria z włókniny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inne akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 32 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Folia przylepna na brzuch.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
- Dostawa wyrobów medycznych oraz akcesoriów do sterylizacji
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





