Ogłoszenie z dnia 2005-06-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wielkopolski: zakup wraz z dostawą samochodów w wersjach policyjnych na potrzeby jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp II Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Helena Michalak, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl, www.policja.gorzow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Gospodarki Materiałowo Technicznej Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kacmar- Lisowska; Natasza Martyniuk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211436, fax 095 7211435, e-mail: zamowienia.kwpgorzow@home.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Gospodarki Materiałowo Technicznej Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kacmar- Lisowska; Natasza Martyniuk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211436, fax 095 7211435, e-mail: zamowienia.kwpgorzow@home.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Gospodarki Materiałowo Technicznej Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kacmar- Lisowska; Natasza Martyniuk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211436, fax 095 7211435, e-mail: zamowienia.kwpgorzow@home.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą samochodów w wersjach policyjnych na potrzeby jednostek terenowych KWP w Gorzowie Wlkp II. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy samochodów nowych,rok produkcji 2005 przeznaczonych do zadań patrolowych lub interwencyjnych, zasilanych benzyną - olejem napędowym w łącznej ilości 17 szt (+/- 1 sz.) Zamawiajacy dopuszcza możliwoś składania ofert częściowych: częśc I - samochód osobowy w wersji OK - 1 szt. częśc II - samochody osobowe w wersji RD typu kombivan - 16szt. (+/-1szt.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp ul. Kwiatowa 10. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 17 samochodów (+/- 1 szt). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji -art. 34 ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie ilości i terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 31.050,00 zł dla całości ,dla Części I - samochód osobowy w wersji OK 1 szt - 1.550,00 zł,dla CzęściII- samochody osobowe w wersjiRDtypu kombivan-16 szt(+/-1szt)-29.500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatnośc przelewem - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności. W przypadku wyk. wyst. wspólnie:- każdy z przedsiębiorców wystepujacych wspólnie musi udokumentowac, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1pkt1-9ustawyPzp,-warunki udziału w postep. muszą by spełn. przez wszystkich wykonawców,-należy załączyc umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie(jeśli dotyczy). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podst. art.24 ustawu P.z.p. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2.upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę, wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieuprawnione do reprezentacji,3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z Wykonawców;4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z Wykonawców;5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, w przypadku podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, powyższe zaświadczenie składa każdy z Wykonawców;Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.informację z banku w którym Wykonawca posiada swój podstawowy r-k bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru -zał.nr 3. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - minimum 3; 2.kserokopię świadectwa homologacji (wyciąg) na pojazd bazowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem z podpisem lub parafką Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o ich posiadaniu, natomiast obowiązek przedstawienia świadectwa homologacji spoczywa na Wykonawcy przy odbiorze pojazdów;Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: .na podst. art. 49 ust. 4 ustawy P.z.p. - jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, zamawiający może, w przypadkach, o których mowa w ust. 2 i 3, wyznaczyć krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, jednak nie krótszy niż 15 dni. (..)proponuję skrócić termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym z 37 do 17 dni od dnia przekazania Prezesowi Urzędu ogłoszenia o zamówieniu, b.na podst. art. 52 ust. 4 ustawy P.z.p. - jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, zamawiający może przypadkach, o których mowa w ust. 2, wyznaczyć krótszy termin składania ofert, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 10 dni. proponuję skrócić termin składania ofert z 40 do 12 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 76 - 73306 z dnia 19.04.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty (C) - 40% cena Parametry techniczne oraz koszty eksploatacji (P) - 25% Warunki gwarancji i serwisu (S) - 20% Koszt eksploatacji (K) - 10% Termin dostawy (T) - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GMT ZP - 43/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 07.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.07.2005, godzina 11:00, Komennda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp ul. Kwiatowa 10.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: Zespół ds. zamówień publicznych w kwestiach proceduralnych: Natasza Martyniuk, tel. (095) 721 14 36; fax (095 721 14 35)We wniosku o dopuszcz do udz. w post. należy zaznaczyc na które części będzie ewentualnie składana oferta. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Część I - samochód osobowy w wersji OK - 1 szt.- warunki techniczne zostana opisane w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część II - samochody osobowe w wersji RD typu kombivan - 16 szt. (+/- 1 szt.) - warunki techniczne zostana opisane w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 16 szt. (+/- 1 szt.) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





