Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2006-06-06
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: sto³y laboratoryjne; nr sprawy AM-ZP/10/06 Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Akademia Medyczna, do kontaktów: Bogus³awa Stasikowska, Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5328903, e-mail: b.stasikowska@am.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.am.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Akademia Medyczna, Magdalena Matyjaszek, Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 21 99, fax 081 532 22 16, e-mail: m.matyjaszek@am.lublin.pl, www.am.lublin.pl. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: sto³y laboratoryjne; nr sprawy AM-ZP/10/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Lublin. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: dostawa sto³ów laboratoryjnych, szaf i rega³ów wraz z monta¿em obejmuj±cym: rozpakowanie, instalacjê, w tym pod³±czenie do istniej±cych mediów wraz z niezbêdnymi elementami ³±cz±cymi, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów oraz uruchomienie 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: 1. Certyfikaty i atesty na materia³y zastosowane do wykonania sto³ów laboratoryjnych w tym: instalacji gazowej oraz wodno-kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej; 2. Certyfikat zapewnienia jako¶ci na projektowanie, produkcjê, dostarczanie i serwis mebli laboratoryjnych. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Sto³y laboratoryjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.18.10.00 - Sto³y laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 50.94.30.00 - Us³ugi instalowania sprzêtu laboratoryjnego Kod CPV wg s³ownika 2008: 51.43.00.00 - Us³ugi instalowania sprzêtu laboratoryjnego 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: dostawa sto³ów laboratoryjnych, szaf i rega³ów wraz z monta¿em obejmuj±cym: rozpakowanie, instalacjê, w tym pod³±czenie do istniej±cych mediów wraz z niezbêdnymi elementami ³±cz±cymi, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów oraz uruchomienie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 6500 PLN 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1.1 posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 1.2 posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1 wykonali z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej 3 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia; 1.3 znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2. W przypadku sk³adania ofert wspólnych warunki okre¶lone w ppkt 1.2 mog± byæ spe³nione ³±cznie przez wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. Pozosta³e warunki musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie \spe³nia - nie spe³nia\. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1 O¶wiadczenie o spe³nieniu przez wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu; 1.2 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.5 Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.6 Wykaz wykonanych oraz wykonywanych w przypadku umów okresowych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych ich nale¿yte wykonanie; 1.7 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.7.1 w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.7.2 w pkt. 1.3. sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz± w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.8. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1.7 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. O¶wiadczenia zastêpuj±ce dokumenty, o których mowa w pkt. 1.7 winny byæ równie¿ wystawione odpowiednio nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy lub 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W przypadku sk³adania ofert wspólnych dokumenty wymienione w ppkt 1.1 ÷ 1.5; 1.7 i 1.8 sk³ada ka¿dy w wykonawców, a w ppkt 1.6 mo¿e z³o¿yæ jeden z wykonawców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 65 2. Ocena techniczna (wymagania techniczne, u¿ytkowe, funkcjonalno¶æ) 35 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.lublin.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2006 godzina 11:45. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiaj±cego, pok.219.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 29.05.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzêdzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla u¿ytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³± II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeñ w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





