eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk adaptacji części II, III i IV podręcznika Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niepełnosprawnych i wytłoczenie płyt DVD zawierających adaptację w polskim języku migowym oraz ich dystrybucja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Warszawa: Wydruk adaptacji części II, III i IV podręcznika Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niepełnosprawnych i wytłoczenie płyt DVD zawierających adaptację w polskim języku migowym oraz ich dystrybucja.
Numer ogłoszenia: 29579 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej , al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3474242, faks 22 6215010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.men.gov.pl; bip.men.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk adaptacji części II, III i IV podręcznika Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niepełnosprawnych i wytłoczenie płyt DVD zawierających adaptację w polskim języku migowym oraz ich dystrybucja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk adaptacji części II, III i IV podręcznika Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niepełnosprawnych i wytłoczenie płyt DVD zawierających adaptację w polskim języku migowym oraz ich dystrybucja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: Część 1 - druk adaptacji części IV podręcznika pt. Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niewidomych - wersja w systemie Braillea (z podziałem na tomy) oraz dystrybucja do szkół i instytucji wskazanych przez Zamawiającego. Część 2 - druk adaptacji części II, III i IV podręcznika pt. Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów słabowidzących - wersja w druku powiększonym (z podziałem na tomy) oraz dystrybucja do szkół i instytucji wskazanych przez Zamawiającego. Część 3 - druk adaptacji części II, III i IV podręcznika pt. Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów mających trudności w uczeniu się i/lub komunikowaniu się, w tym niesłyszących i słabosłyszących, z upośledzeniem umysłowym, autyzmem i afazją, zwanej dalej adaptacja dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, składającej się z dwóch części stanowiących komplet oraz dystrybucja kompletów do szkół i instytucji wskazanych przez Zamawiającego. Część 4 - wytłoczenie płyt DVD z adaptacją części II, III i IV podręcznika pt. Nasz elementarz dla klasy I szkoły podstawowej dostosowanej do potrzeb uczniów niesłyszących i słabosłyszących w Polskim Języku Migowym oraz dystrybucja do szkół i instytucji wskazanych przez Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 32.35.31.00 - Płyty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. W przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium dla: Części 1 wynosi - 300,00 PLN Części 2 wynosi - 1 800,00 PLN Części 3 wynosi - 4 500,00 PLN Części 4 wynosi - 500,00 PLN 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 7. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Edukacji Narodowej, tj.: Narodowy Bank Polski O/Okręgowy w Warszawie 48 1010 1010 0031 2813 9120 0000 z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr DE-WZP.261.6.2015.JJ dotyczy części nr ...... zamówienia 8. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 9. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 10. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) powinien zostać złożony w kasie Ministerstwa: w godz. 11.00 do 14.00 lub w innych godzinach po telefonicznym uzgodnieniu (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt). Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie Wykonawca powinien dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia złożenia dokumentu w kasie. 11. W przypadku wnoszenia wadium w postaci, o której mowa w ust. 10, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia lub gwarancji wystawiony przez właściwy podmiot zawierający informację o udzieleniu poręczenia/gwarancji zapłaty kwoty stanowiącej wadium w postępowaniu nr DE-WZP.261.6.2015.JJ część nr ........ na rzecz Ministerstwa Edukacji Narodowej. Ww. dokument musi być ważny przez cały okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zawierać nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia/gwarancji do bezwarunkowej wypłaty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 12. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza warunek dla: Części 1 zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na wykonaniu druku podręcznika szkolnego/książki z elementami graficznymi (o objętości minimum 100 stron) lub czasopisma z elementami graficznymi (o objętości minimum 50 stron), w systemie Braillea w nakładzie co najmniej 25 egzemplarzy w ramach każdej z usług. Części 2 zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na wykonaniu druku podręcznika szkolnego/książki ilustrowanego/ilustrowanej (minimum 100 stron) lub czasopisma ilustrowanego (minimum 30 stron), w druku powiększonym dostosowanym dla potrzeb osób słabowidzących w nakładzie co najmniej 100 egzemplarzy w ramach każdej z usług. Części 3 zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na wykonaniu druku podręcznika szkolnego/książki ilustrowanego/ilustrowanej (minimum 70 stron) w nakładzie co najmniej 4000 egzemplarzy w ramach każdej z usług. Części 4 zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi (umowy) polegające na wytłoczeniu płyt DVD w nakładzie co najmniej 900 sztuk w ramach każdej z usług. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), ustawą i niniejszą SIWZ - potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy). Ocena, o której mowa powyżej, będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie ma obowiązek wskazać, jako usługi główne, usługi potwierdzające spełnianie warunku określonego w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - termin na wym.adaptacji podręczników na egzempl.wolne od wad fabrycznych i uszkodzeń,o którym mowa odpow. w pkt 1.10.9, 2.10.9, 3.10.9, 4.10.9SOPZ - 3
  • 3 - termin na wym.adaptacji podręczników na egzempl.wolne od wad fabrycznych,o których mowa odpow. w pkt 1.12.1, 2.12.1, 3.12.1, 4.12.1SOPZ - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) wydłużenia terminu dostarczenia adaptacji podręczników lub płyt DVD do szkół/instytucji, znajdujących się na terenie objętym zdarzeniem, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń losowych, wynikających z działania siły wyższej, np. klęsk żywiołowych, strajków, stanów nadzwyczajnych; 2) zmiany przepisów określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT na przedmiot usługi objęty niniejszą umową; 3) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 4) zmiany zapisów umowy związanych z odpowiednią zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 5) powierzenia przez Wykonawcę realizacji części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zadeklarował w ofercie realizację zamówienia bez udziału podwykonawcy, jest uprawniony w trakcie realizacji zamówienia wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy w zakresie powierzenia części zamówienia podwykonawcy. Przepisy § 9 stosuje się odpowiednio; 6) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego wiedzy i doświadczeniu Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, polegał, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepisy § 9 stosuje się odpowiednio; 7) zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.men.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego (III piętro, pok. 353)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego (III piętro, pok. 353)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część 1: - Dostawa 31 egzemplarzy adaptacji w systemie Braillea - 15 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z listą dystrybucyjną przekazaną Wykonawcy w momencie przekazania materiałów do druku; lista zostanie przekazana Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls; - Zamawiający może zlecić Wykonawcy wydruk i dystrybucję 3 egzemplarzy adaptacji podręcznika w systemie Braillea w terminie do 31 grudnia 2015 r., zgodnie z listami dystrybucyjnymi przekazywanymi Wykonawcy na bieżąco zgodnie z zamówieniami składanymi przez dyrektorów szkół; listy zostaną przekazane Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls. Wykonawca dostarczy wydrukowaną adaptację/wydrukowane adaptacje w terminie 15 dni od dnia złożenia nowego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wydruk i dystrybucja może być zlecana etapami. Część 2: - Dostawa 17 egzemplarzy adaptacji podręcznika w druku powiększonym części II, 20 egzemplarzy adaptacji podręcznika w druku powiększonym części III, 534 egzemplarzy adaptacji podręcznika w druku powiększonym części IV - 15 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z listą dystrybucyjną przekazaną Wykonawcy w momencie przekazania adaptacji do druku; listy zostaną przekazane Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls; - Zamawiający może zlecić Wykonawcy wydruk i dystrybucję 53 egzemplarzy części IV adaptacji podręcznika w druku powiększonym w terminie do 31 grudnia 2015 r. zgodnie z listami dystrybucyjnymi przekazywanymi Wykonawcy na bieżąco zgodnie z zamówieniami składanymi przez dyrektorów szkół; listy zostaną przekazane Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls. Wykonawca dostarczy wydrukowaną adaptację/wydrukowane adaptacje w terminie 15 dni od dnia złożenia nowego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wydruk i dystrybucja może być zlecana etapami. Część 3: - Dostawa 79 egzemplarzy adaptacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi części II, 103 egzemplarzy adaptacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi części III, 3777 egzemplarzy adaptacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi części IV - 15 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z listą dystrybucyjną przekazaną Wykonawcy wraz z przekazaniem adaptacji poszczególnych części do druku; lista zostanie przekazana Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls; - Zamawiający może zlecić Wykonawcy wydruk i dystrybucję 755 egzemplarzy części IV adaptacji dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w terminie do 31 grudnia 2015 r. zgodnie z listami dystrybucyjnymi przekazywanymi Wykonawcy na bieżąco zgodnie z zamówieniami składanymi przez dyrektorów szkół; listy zostaną przekazane Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls. Wykonawca dostarczy wydrukowaną ww. adaptację/wydrukowane adaptacje w terminie 15 dni od dnia złożenia nowego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wydruk i dystrybucja może być zlecana etapami. Część 4: - Dostawa 24 egzemplarzy adaptacji dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących na płycie DVD z cz. II, 23 egzemplarzy adaptacji dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących na płycie DVD z cz. III, 931 egzemplarzy adaptacji dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących na płycie DVD z cz. IV - 15 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z listą dystrybucyjną przekazaną Wykonawcy wraz z przekazaniem adaptacji poszczególnych części do druku; lista zostanie przekazana Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls; - Zamawiający może zlecić Wykonawcy wytłoczenie i dystrybucję 93 egzemplarzy części IV adaptacji dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących na płycie DVD w terminie do 31 grudnia 2015 r. zgodnie z listami dystrybucyjnymi przekazywanymi Wykonawcy na bieżąco zgodnie z zamówieniami składanymi przez dyrektorów szkół, listy zostaną przekazane Wykonawcy w formie papierowej i elektronicznej w formacie .xls. Wykonawca dostarczy ww. adaptacje w terminie 15 dni od dnia złożenia nowego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wytłoczenie i dystrybucja może być zlecana etapami. II. Oferty będą ocenianie odrębnie dla każdej części. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert w części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: 1) cena całkowita oferty w danej części (C) - waga 94%, 2) termin na wymianę adaptacji podręczników na egzemplarze wolne od wad fabrycznych i uszkodzeń, o którym mowa odpowiednio w pkt 1.10.9, 2.10.9, 3.10.9, 4.10.9 SOPZ - (T1 ) - waga 3%, 3) termin na wymianę adaptacji podręczników na egzemplarze wolne od wad fabrycznych, o których mowa odpowiednio w pkt 1.12.1, 2.12.1, 3.12.1, 4.12.1 SOPZ - (T2 ) - waga 3%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.