eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceprzedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego/wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach/wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29576

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego/wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach/wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej tylniej w siedzibie zamawiającego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wyższy Urząd Górniczy, do kontaktów: Aneta Rogowska, ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511471 w. 104, e-mail: przetargi@wug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wyższy Urząd Górniczy Katowice - kancelaria pokój nr 33, Aneta Rogowska, ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 736 17 04, fax (032) 736 17 05, e-mail: przetargi@wug.gov.pl, www.wug.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Środowisko, Inne:nadzór górniczy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego/wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach/wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej tylniej w siedzibie zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba zamawiającego - Katowice, ul. Poniatowskiego 31. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego/wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach/wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej tylniej w siedzibie zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace ściśle według otrzymanej dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciwpożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami inspektora nadzoru inwestorskiego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie zostało podzielone na 3 części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem jw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda złożenia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I część przedmiotu zamówienia: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; Definicja \budynku użyteczności publicznej\ zawarta jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późn.zm.). Pod pojęciem \robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia\ - zamawiający rozumie realizację co najmniej 2 zamówień w zakresie robót ogólnobudowlanych i o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000zł. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; II część przedmiotu zamówienia: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; Definicja \budynku użyteczności publicznej\ zawarta jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późn.zm.). Pod pojęciem \robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia\ - zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji oświetleniowej i o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizacje zadania, tj.: - dysponują osobą nadzorującą prace, posiadającą udokumentowane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych. 4/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł. 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; III część przedmiotu zamówienia: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; Definicja \budynku użyteczności publicznej\ zawarta jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późn.zm.). Pod pojęciem \robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia\ - zamawiający rozumie realizację co najmniej 2 zamówień w zakresie wykonania instalacji oddymiania budynku i o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizacje zadania, tj.: - dysponują osobą nadzorującą prace, posiadającą udokumentowane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych. 4/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł. 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o druk ZP 17 - spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I część przedmiotu zamówienia 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (według wyboru wykonawcy np. referencje, rekomendacje, protokoły odbioru całości robót i etc.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile zaistnieje taka konieczność); II część przedmiotu zamówienia 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (według wyboru wykonawcy np. referencje, rekomendacje, protokoły odbioru całości robót i etc.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, te posiadają wymagane uprawnienia; 5/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile zaistnieje taka konieczność); III część przedmiotu zamówienia 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (według wyboru wykonawcy np. referencje, rekomendacje, protokoły odbioru całości robót i etc.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, te posiadają wymagane uprawnienia; 5/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile zaistnieje taka konieczność); Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika należy załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego sala konferencyjna nr 304.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego obejmujący wykonanie m.in. robót elektrycznych, rozbiórkowych, wykończeniowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: j.w. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia awaryjnego w siedzibie zamawiającego na wszystkich kondygnacjach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00, 45.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: j.w. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej tylniej w siedzibie zamawiającego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oddymiania i odprowadzania gazów pożarowych z klatki schodowej tylniej w siedzibie zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00, 45.31.21.00. 3) Wielkość lub zakres: j.w. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.