eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › usługi przygotowywania posiłków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Opole Lubelskie: usługi przygotowywania posiłków
Numer ogłoszenia: 295681 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi przygotowywania posiłków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi przygotowywania posiłków -przygotowywanie i dostawę posiłków na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim dla potrzeb hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym w Opolu Lubelskim 1. Przygotowywanie posiłków w dotychczas eksploatowanych pomieszczeniach kuchni o pow. 318,79m2 w budynku głównym Szpitala w Poniatowej ul. Fabryczna 18, które Wykonawca obejmie do używania na podstawie umowy dzierżawy, której wzór stanowi załącznik nr 8. 2.Stawka za 1m2 powierzchni dzierżawionej kuchni wynosi 13,00 zł netto 3. Koszt dzierżawy urządzeń stanowiących wyposażenie kuchni - 125,00 zł.netto miesięcznie. 4. Przejęcie pracowników zatrudnionych w kuchni Szpitala Powiatowego w Opolu Lub. baza w Poniatowej ul. Fabryczna 18, na zasadzie art. 231 Kodeksu Pracy - w ilości 1 osoba. 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonej usługi z zachowaniem najwyższej staranności zawodowej przestrzegając obowiązujących przepisów prawa w zakresie higieny żywienia -HACCP (kserokopię Certyfikatu HACCP ). 6.Wyżywienie musi odpowiadać normom żywieniowym zgodnie z przepisami ustalonymi przez Instytut Żywności i Żywienia, , dla zamkniętych zakładów służby zdrowia pod względem ilościowym i jakościowym, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity DZ. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914). 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki na poszczególne oddziały szpitalne mieszczące się w szpitalu w Poniatowej ul. Fabryczna 18 oraz szpitalu w Opolu Lubelskim ul. Szpitalna 9, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności sanitarno epidemiologicznych. 8.Zamówienie dotyczy następujących oddziałów: szpital w Poniatowej: - oddział dziecięcy łóżek 20 - oddział chorób wewnętrznych łóżek 30 - oddział laryngologiczny łóżek 18 - oddział rehabilitacyjny łóżek 18 - oddział ortopedii i traumatologii narządu ruchu łóżek 18 - położnictwo, ginekologia 20 szpital w Opolu Lubelskim: - oddział chirurgiczny łóżek 24 - oddział chorób internistyczno kardiologiczny łóżek 34 - oddział medycyny paliatywnej łóżek 20 - oddział zakład opiekuńczo leczniczy łóżek 25 9. Ilość łóżek wynosi ok. 227 dla obu szpitali - obłożenia ok 65% 10.Dzienne zapotrzebowanie na posiłki dla hospitalizowanych wynosi średnio : szpital w Poniatowej ok. 124 (łóżek) posiłków, szpital w Opolu Lubelskim ok. 103 (łóżek) posiłków. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości posiłków niż podana powyżej, w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów. 12.Całodzienne wyżywienie składa się z: śniadanie stanowiące 25% kosztu całodobowego; obiadu stanowiącego 50% kosztu całodobowego; kolacji stanowiącej 25% kosztu całodobowego; w przypadku pacjentów przygotowywanych do zabiegu operacyjnego (w przed dzień zabiegu) przysługuje obiad (zupa + kompot) stanowiący 15% kosztu całodobowego Dodatkowo w stawce żywieniowej mieszczą się : II śniadanie (dla diety cukrzycowej i dzieci) podwieczorek (dla diety cukrzycowej, dzieci oraz pacjentów oddziału Medycyny Paliatywnej i ZOL ) - na zlecenie lekarza oddziału kolacja nocna ( dla diety cukrzycowej). 13. Pacjenci oddziału Medycyny Paliatywnej i Zakładu Opiekuńczo Leczniczego powinni otrzymywać posiłki rozdrobnione, mielone, zmiksowane o odpowiedniej kaloryczności. 14. Procent dziennego zapotrzebowania na energię musi przypadać na: - I śniadanie - 25-30% - II śniadanie - 5-10% - obiad - 30-35% - podwieczorek - 5-10% - kolacja - 20-30% 15.Kaloryczność posiłków - nie niższa od 2500 kalorii dziennie (w zależności od rodzaju diety). Energia pochodząca z białka 12,38%, energia pochodząca z tłuszczu - 26,23%, energia pochodząca z węglowodanów - 61,39%. 16. Wyżywienie musi odpowiadać normom żywieniowym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla Zamkniętych Zakładów Służby Zdrowia pod względem ilościowym i jakościowym, które dla poszczególnych diet wynoszą: - ilość białka - dla diety lekko strawnej 70g/dobę - dla diety wysokobiałkowej ponad 100g/dobę (1,5-2g białka/kg wagi ciała na dobę) - dla diety niskobiałkowej 40-50g/dobę - dla diety niskokalorycznej 80-120g/dobę - dla diety niskotłuszczowej 70g/dobę - ilość tłuszczów - dla diety niskotłuszczowej 50-60g/dobę - dla diety niskokalorycznej 25-35g/dobę, 800-1500kal - węglowodanów - dla diety wysokowęglowodanowej ponad 350g/dobę - dla diety niskowęglowodanowej poniżej 100g/dobę - dla diety niskokalorycznej 50-150g/dobę - NaCL - dla diety niskosolnej poniżej 4g/dobę - dla diety małosolnej poniżej 1g/dobę - błonnik - dla diety wysokobłonnikowej 13g/dobę - dla diety niskobłonnikowej 3,5g/dobę - witaminy - A - 1948,70 ug dziennie/osobę - E - 13,04 mg dziennie/osobę - C - 55,75 mg dziennie/osobę - B1 - 1,18 mg dziennie/osobę - B2 - 1,45 mg dziennie/osobę - Wapń - 572,93 mg dziennie/osobę - Żelazo - 11,13 mg dziennie/osobę - Fosfor - 1150,13 mg dziennie/osobę - Magnez - 255,99 mg dziennie/osobę - Sód - 178,93 mg dziennie/osobę - Potas - 3098,71 mg dziennie/osobę 17. Dostawa posiłków będzie następowała każdego dnia w godzinach: - śniadanie i II śniadanie o godz. 7:30- 8:00 - obiad 12:30- 13:00 - podwieczorek o godz. 15:00 - kolacja i kolacja nocna o godz. 17:30- 17: 45 do kuchenek oddziałowych. 18. Dystrybucję posiłków do łóżek pacjentów zapewnia personel Zamawiającego 19. Posiłki tj. śniadanie, II śniadanie, II danie obiadowe, podwieczorek kolacja i kolacja nocna dostarczane będą w pojemnikach trójdzielnych wielokrotnego użytku, wyporcjowane bezpośrednio w kuchni Wykonawcy, szczelnie przykryte pozwalające na utrzymanie temperatury potraw( II dania 60-65 oC) 20. Potrawy płynne tj. zupy, napoje dostarczane będą w naczyniach zbiorczych - termosach pozwalających na utrzymanie odpowiedniej temperatury potraw. ( zupy 70- 75oC, napoje gorące 80 oC ) 21. Napoje, zupy mleczne, zupy obiadowe będą porcjowane i wydawane przez personel Zamawiającego do pacjentów w naczyniach wielokrotnego użytku( talerze, kubki), których to odpowiednią ilość zapewni Wykonawca w stosunku do potrzeb. 22. Wykonawca zapewni również odpowiednią o potrzeb ilość sztućców( łyżki, widelce, noże). 23. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tzw. łyżki porcjowe niezbędne do prawidłowego wydawania posiłków( do napojów i zup). 24. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco wymieniać uszkodzone naczynia i sztućce 25. Mycie naczyń leży po stronie Wykonawcy, nie dopuszcza się możliwości korzystania w tym celu z kuchenek zlokalizowanych w oddziałach. 26. Wszystkie naczynia wielokrotnego użytku Wykonawca zobowiązuje się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dezynfekować przed każdorazowym użyciem 27. Po spożyciu posiłków brudne naczynia, sztućce, naczynia zbiorcze po zupie i napojach, będą pakowane przez personel Zamawiającego do specjalnych pojemników które to udostępni Wykonawca, a następnie zabierane przez personel Wykonawcy do jego kuchni w ciągu ok. 1 godziny od dostarczenia posiłków. 28. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych niezwłocznie każdorazowo po posiłkach. 29. Po stronie Wykonawcy leży udostępnienie na wszystkie oddziały specjalnych pojemników z pokrywami służących do zbiórki odpadów pokonsumpcyjnych, a także ich mycie i dezynfekcją. 30. Z naczyniami i odpadami pokonsumpcyjnymi pochodzącymi od chorych zakaźnie Wykonawca postępuje zgodnie z obowiązującymi procedurami i przekazuje je do utylizacji. 31. Wykonawca winien posiadać umowę na utylizację odpadów pokonsumpcyjnych. 32. Sposób zamawiania posiłków: na zamówieniu wykazane zostaną ilości posiłków z podziałem na rodzaj diet. 33. Zapotrzebowanie na posiłki sporządzają i podpisują osoby upoważnione przez Zamawiającego w oddziałach( w przypadku uruchomienia systemu informatycznego Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszeń zamówień w formie elektronicznej). 34. Zapotrzebowanie żywnościowe na dzień bieżący( śniadanie, II śniadanie) odbierał będzie przedstawiciel Wykonawcy do godz 7:15, a następne zapotrzebowania ( obiad, podwieczorek, kolacja, kolacja nocna) w trakcie przywozu kolejnego posiłku od dietetyka szpitala. 35. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do telefonicznej korekty zapotrzebowania żywnościowego co do ilości posiłków i rodzaju diet, na dwie godziny przed godziną ich przywozu. 36. Pisemne potwierdzenie korekty przedstawiciel Wykonawcy odbiera w trakcie przywozu kolejnego posiłku. 37. Pacjentowi przysługuje wyżywienie w zależności od godziny przyjęcia do szpitala: - pacjent przyjęty do szpitala do godz 6:45 ma prawo do całodziennego wyżywienia: śniadanie, obiad, kolacja oraz II śniadanie, podwieczorek, kolacja nocna jeżeli jego dieta tego wymaga. - pacjent przyjęty do szpitala do godz. 10:30 ma prawo do obiadu, kolacji oraz podwieczorku , kolacji nocnej jeżeli jego dieta tego wymaga; - pacjent przyjęty do szpitala do godz 13:00 ma prawo do podwieczorku jeżeli jego dieta tego wymaga, kolacji i kolacji nocnej również jeżeli jego dieta tego wymaga; - pacjent przyjęty do szpitala do godz. 16:00 ma prawo do kolacji oraz kolacji nocnej jeżeli jego dieta tego wymaga. - pacjent przyjęty do szpitala do godz. 18:00 ma prawo do kolacji nocnej jeżeli jego dieta tego wymaga. - w dniu wypisu pacjentowi przysługuje śniadanie, obiad (zupa) - w przypadku pacjentów przygotowywanych do zabiegu operacyjnego (w przed dzień zabiegu) przysługuje obiad (zupa + kompot) 38. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić dietetyka zgodnie z obowiązującymi przepisami. 39. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania jadłospisów dekadowych z uwzględnieniem sezonowości, tradycji świąt dla wszystkich oddziałów szpitalnych i dietetyka szpitalnego. 40. Jadłospis powinien zawierać : - dzienne zestawienie posiłków w rozbiciu na diety: dieta ogólna, dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa, dieta wątrobowa, dieta trzustkowa, dieta wrzodowa, dieta bezmleczna, dieta płynna dieta kleikowa ( kleik + suchary) - ilość wagową potraw, 41. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków na diety realizowane na indywidualne zlecenie lekarza: dieta biegunkowa dieta bezglutenowa dieta hipoalergiczna dieta papkowata ubogoenergetyczna dieta niskocholesterolowa dieta bogatobiałkowa dieta niskobiałkowa 42. Zawartość innych diet należy dostarczyć na bieżąco w zależności od zamówienia z poszczególnych oddziałów. 43. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wraz z dostawą śniadania Zamawiającemu na każdy dzień wyliczenia wartości odżywczych pod względem ilościowym i jakościowym na 1 osobę realizowanych zgodnie z jadłospisem. 44. Jadłospis powinien być przygotowany przez dietetyka Wykonawcy i przedstawiony do akceptacji dietetykowi Zamawiającego na około 3 dni przed wprowadzeniem do realizacji. 45. Wykonawca zobowiązuje się do pobierania i pozostawiania próbek żywieniowych w swojej siedzibie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 46. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt raz na pół roku dokonywać weryfikacji prawidłowości sporządzanych posiłków przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. 47. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania na własny koszt badań okresowych na czystość mikrobiologiczną z urządzeń, sprzętu, powierzchni mających kontakt z żywnością oraz rąk personelu biorącego udział w przygotowywaniu posiłków. 48. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do wyników po przeprowadzonych kontrolach. 49. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentacji dotyczącej monitorowania Krytycznych Punktów Kontroli przy produkcji posiłków. 50. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w miejscu przygotowania posiłków, kontroli sprawdzających jakość, i gramaturę artykułów żywnościowych służących do przygotowywania posiłków. 51. Do kontroli zakresu świadczonych usług ze strony Zamawiającego uprawnieni są: Dyrektor szpitala, Pielęgniarka Naczelna, Pielęgniarka Epidemiologiczna, Dietetyczka, Pielęgniarki Oddziałowe wszystkich oddziałów, Pielęgniarki dyżurne. 52. Wykonawca gwarantuje przygotowywanie posiłków z zachowaniem wymogów sanitarnohigienicznych oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 53. Wykonawca ponosi prawną i materialną odpowiedzialność za wykonane usługi przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej oraz przed Zamawiającym. 54. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe w wyniku prowadzonej działalności ( np. zatrucia pokarmowe). 55. W sytuacjach nagłych niemożliwych do przewidzenia wcześniej odpowiedzialność za ciągłość żywienia pacjenta w SP ZOZ w Opolu Lub. ponosi Wykonawca. 56. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą przez okres dwunastu miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie okresu stałości ceny mogą ulec zmianie na + i na - tylko z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - ciężar dowodu z dokumentów przy wzroście ceny obciąża Wykonawcę - nie więcej jednak niż o 5% w każdym roku, w okresie obowiązywania umowy oraz z powodu zmiany podatków. 57. Każda zmiana ceny przedmiotu umowy wymaga formy aneksu do umowy. 58. Forma i termin płatności - okresy miesięczne, przelew 30 dni od daty doręczenia faktury VAT. 59. Opomiarowanie (gaz, energia elektryczna, woda, centralne ogrzewanie), wykonawca ponosi koszty mediów - wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dzierżawieniem kuchni. 60. W czasie trwania dzierżawy, Wykonawcę obciążają drobne nakłady związane z przedmiotem dzierżawy. Do drobnych nakładów strony zaliczają: drobne naprawy podłogi, drzwi, okien, malowanie ścian i okien oraz drobne naprawy instalacji i urządzeń technicznych zapewniających korzystanie ze światła, ogrzewanie przedmiotu dzierżawy, dopływu i odpływu wody. 61. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostarczania posiłków, zgodnie z planem dostosowawczym Zakładu. 62. Zestawienie rodzajów i ilości wydanych posiłków z danego dnia Wykonawca będzie zobowiązany przedkładać dietetykowi SP ZOZ w dniu następnym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli: a) wykonawca zatrudnia przeciętnie co najmniej 5 pracowników , w tym 3 kucharzy i 1 dietetyka , z doświadczeniem zawodowym na zajmowanym stanowisku - staż pracy- , w tym co najmniej 2 kucharzy ze stażem w zawodzie kucharza wynoszącym 5 lat., b) wykonawca wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 500 000zł. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozopolelubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.