eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV BOM 1-12 W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29562

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV BOM 1-12 W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, do kontaktów: Pietrowska Grazyna, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235, e-mail: nz@gznk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gznk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.gznk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, Pietrowska Grażyna, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524-10-60, fax 058 345-82-35, e-mail: nz@gznk.pl, www.gznk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV BOM 1-12 W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk BOM 1-12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej obejmuje: a) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych skrzynkowych na stolarkę okienną i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien b) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych zespolonych na stolarkę okienna i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią : - Parametry techniczne Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV o współczynniku przenikania ciepła dla kompletnego okna nie większym niż U=1,4 W/(m2*K), o współczynniku infiltracji powietrza A= 0,5 - 1 [m3 / m*h*da pa 2/3]( dla budynków z wentylacją grawitacyjną) , współczynniku akustycznym Rw=30-35[dB] z nawiewnikami ciśnieniowymi w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy - nawiew o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu oraz ilość komór w profilu minimum 4 oraz parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi. NAWIEWNIK NALEŻY MONTOWAĆ WEDŁUG ZASADY 1 SZT. NAWIEWNIKA NA 20 m2 POWIERZCHNI POMIESZCZENIA. NIE NALEŻY MONTOWAĆ NAWIEWNIKÓW W POMIESZCZENIACH ŁAZIENEK, WC ORAZ KUCHNIACH NIE WYPOSAŻONYCH W PIECE GAZOWE GRZEWCZE. Stolarka wykonana z profili PCV o współczynniku przenikania < 1,7 W/(m2*K), Styk ościeży i skrzydła okienne uszczelnione 2 uszczelkami Szyby okienne - dwuszybowe zespolone wypełnione argonem o współczynniku U< 1,1 W/(m2*K), liczonym wg normy PN-EN 674 z 1999 r i potwierdzonym atestem. Okucia : okna ze słupkiem pozornym - okno tylko rozwierne okna jednodzielne - rozwierno - uchylne okna dwudzielne, trójdzielne - jedna część rozwierno - uchylna, pozostałe rozwierne Parapety : zewnętrzne - blacha ocynkowana gr 0,55 cm o średniej szerokości 25 cm wewnętrzne - z PCV o średniej szerokości 30 cm. Współczynnik infiltracji dotyczy samego okna i określa warunki techniczne, jakie powinna spełniać stolarka bez nawiewnika. UWAGA: współczynnik przenikania ciepła dla okna ze słupkiem stałym o następujących wymiarach: szerokość 1500 mm, wysokość okna 1500 mm , podział okna 2/3 i 1/3, w tym część o wymiarach 1000x1500 (2/3) tylko rozwierne, część o wymiarach 500x1500 (1/3) tylko rozwierano-uchylne WYKONAWCA MUSI PRZEDSTAWIĆ SZCZEGÓŁOWE WYLICZENIA WSPÓŁCZYNNIKA PRZENIKANIA CIEPŁA DLA WYŻEJ OPISANEGO OKNA ZGODNIE ZE WZOREM ZAWARTYM W APROBACIE TECHNICZNEJ Z PODANIEM: - POSZCZEGÓLNYCH WYMIARÓW PROFILI ZASTOSOWANYCH DO WYLICZENIA POWIERZCHNI RAMY WRAZ Z PODANIEM SYMBOLU PROFILU ZGODNIE Z APROBATĄ TECHNICZNĄ , - WSPÓŁCZYNNIKA PRZENIKANIA CIEPŁA DLA RAMY OKIENNEJ I LINIOWEGO WSPÓŁCZYNNIKA CIEPŁA NA STYKU SZYBA I OŚCIEŻE. Wyliczenia współczynnika dla całego okna muszą być przeprowadzone dla szyby o współczynniku przenikania ciepła podanym przez Wykonawcę. Współczynnik przenikania ciepła dla ramy okiennej oraz współczynnik liniowy (styk szyba - ościeże ) wynikać muszą z aprobaty technicznej. - Druk formularz cenowy pn.Wymiana stolarki skrzynkowej na PCV z szybami zespolonymi -BOM 1,2,4, 5,10,11,12 Zadanie 1- załącznik nr 1 do siwz - Druk formularz cenowy pn.Wymiana stolarki zespolonej na PCV z szybami zespolonymi -BOM 1,2,4, 5,10,11,12 Zadanie 1- załącznik nr 1A do siwz -Druk formularz cenowy pn.Wymiana stolarki skrzynkowej na PCV z szybami zespolonymi -BOM 3,6,7,8,9 Zadanie 2- załącznik nr 2 do siwz - Druk formularz cenowy pn. Wymiana stolarki zespolonej na PCV z szybami zespolonymi -BOM 3,6,7,8,9 Zadanie 2- załącznik nr 2A do siwz - Specyfikacja techniczna i wykonania odbioru - Załącznik nr 3 do siwz - Wzory typów okien - załącznik nr 4 do siwz Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu gruzu i innych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : 1)aprobaty technicznej wydanej przez uprawniony podmiot, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92 poz. 881) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę, 2)atestu na zastosowane szyby okienne potwierdzające współczynnik przenikania ciepła zgodnie z normą PN-EN674 z 1999 r. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZADANIE 1-Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w budynkach administrowanych przez GZNK BOM 1,2,4, 5,10,11,12 Przewidywana ilość stolarki do wymiany 768 m2 ZADANIE 2-Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w budynkach administrowanych przez GZNK BOM 3,6,7,8,9 Przewidywana ilość stolarki do wymiany 214 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości : 11000,00 zł w tym : Zadanie 1 - 9 000,00 zł Zadanie 2 - 2 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi : -posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -udzielić co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi, -wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, -przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : -Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. - Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia konstrukcyjno - budowlane wykonawcze w specjalności ogólnobudowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej: dla zadania 1 - 6 osób wykonujących zamówienie oraz dla zadania 2 - 4 osób wykonujących zamówienie. W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 w/w warunki muszą być spełnione łącznie. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda : -Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości na każde zadanie co najmniej 100 000 zł W przypadku składania oferty na 2 zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony przez jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: -Złożyć Druk OFERTA,który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego, a)Określić następujące parametry: na Zadanie 1 i 2 - ilość komór w profilu - współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych U=W/(m2xK), - współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna U= W/(m2xK), wyliczony dla typu okna określonego w pkt 1 siwz (współczynnik musi być określony z jednym miejscem po przecinku) b)Określić rodzaj zastosowanego nawiewnika ciśnieniowego. -Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -Złożyć Formularze cenowe: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV- BOM 1,2,4,5,10,11,12 - załącznik nr 1, 1A, Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV- BOM 3,6,7,8,9 - załącznik nr 2, 2A, które należy sporządzić wg wzoru druków Zamawiającego odpowiednio na wybrane przez siebie zadania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 m2 stolarki okiennej 65 2. ilość komór w profilu 10 3. współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna 15 4. cena za 1 nawiewnik 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 09:15, ul.Partyzantów 74 pok.nr 2004.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV BOM 1-12 W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK. 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej obejmuje: a) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych skrzynkowych na stolarkę okienną i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien b) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych zespolonych na stolarkę okienna i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w budynkach administrowanych przez GZNK BOM 1,2,4, 5,10,11,12 Przewidywana ilość stolarki do wymiany 768 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 m2 stolarki okiennej 65 2. ilość komór w profilu 10 3. współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna 15 4. cena za 1 nawiewnik 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV BOM 1-12 W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK. 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej obejmuje: a) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych skrzynkowych na stolarkę okienną i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien b) wymianę drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych zespolonych na stolarkę okienna i drzwi balkonowe z PCV z szybami zespolonymi wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m oraz z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznym regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w budynkach administrowanych przez GZNK BOM 3,6,7,8,9 Przewidywana ilość stolarki do wymiany 214 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 m2 stolarki okiennej 65 2. ilość komór w profilu 10 3. współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna 15 4. cena za 1 nawiewnik 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.