eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Walim › modernizacja drogi gminnej - ul. Gazowa w Jugowicach, Gmina Walim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29561

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Walim: modernizacja drogi gminnej - ul. Gazowa w Jugowicach, Gmina Walim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Walim, do kontaktów: Aleksandra Ignaszak, ul. Boczna 9, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494340, e-mail: ugwalim@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.walim.pl Adres profilu nabywcy (URL): nie dotyczy Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej - ul. Gazowa w Jugowicach, Gmina Walim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jugowice, ul. Gazowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa polegająca na modernizacji drogi gminnej o długości 1,518km, w tym 1,159km stanowi jezdnia a 0,359km zjazdy do posesji. W ramach zadania zostanie zmodernizowany przepust ramowy przez rzekę. Wzdłuż drogi zostaną położone chodniki o łącznej długości 1,011km oraz ścieżka rowerowa o długości 1,160km. Nastąpi przełożenie sieci energetycznych niskiego napięcia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykonawca musi spełniać warunki ustawowe określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Spełnienie tych warunków wymaga złożenia następujących informacji i dokumentów: 2.Firma Wykonawcy musi prowadzić działalność, co najmniej przez okres 5. lat licząc do daty upływu terminu złożenia oferty i wykonać w tym czasie, w latach 2001-2005, jako generalny wykonawca, co najmniej: 3 zadania drogowe i 3 zadania mostowe /rozdzielnie/ o charakterze i wartości netto nie mniejszej niż elementy przedmiotu zamówienia określone w złożonej ofercie, potwierdzonych referencjami inwestorów. Wartości zadań netto w referencjach nie mogą być mniejsze niż oferowane w formularzu cenowym, dla: mostowych, jak w Lp. 1 formularza cenowego - Przepust ramowy przez rzekę; drogowych, jak w Lp. 2 formularza cenowego - Droga, zjazdy oraz elementy odwodnienia. 3.Wykonawca musi wskazać osobę lub osoby odpowiedzialną(e) za realizację zamówienia, która(e) posiada(ją) stosowne uprawnienia w realizacji robót, takich jak elementy przedmiotu zamówienia /zadania drogowe i mostowe/, i która(e) w okresie ostatnich 3. lat. tj. 2003-2005r. zrealizowała(y), co najmniej 4 zadania /2 drogowe i 2 mostowe/ o charakterze i wartości netto nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, określony w złożonej ofercie. 4.Wykonawca musi udokumentować stosownym zaświadczeniem banku możliwość dysponowania środkami finansowymi w okresie trwania umowy w wielkości, co najmniej 40% wartości zamówienia brutto, określonymi w złożonej ofercie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.32.22.00 - 45.32.22.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia powyżej 60 000Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 07.07.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium wysokości 40.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik numer 4 -Wykaz pracowników Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik numer 5 -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załączniki numer 6 A i 6 B Dokumenty dodatkowe: - Firma Wykonawcy musi prowadzić działalność, co najmniej przez okres 5. lat licząc do daty upływu terminu złożenia oferty i wykonać w tym czasie, w latach 2001-2005, jako generalny wykonawca, co najmniej: 3 zadania drogowe i 3 zadania mostowe /rozdzielnie/ o charakterze i wartości netto nie mniejszej niż elementy przedmiotu zamówienia określone w złożonej ofercie, potwierdzonych referencjami inwestorów. Wartości zadań netto w referencjach nie mogą być mniejsze niż oferowane w formularzu cenowym, dla: mostowych, jak w Lp. 1 formularza cenowego - Przepust ramowy przez rzekę; drogowych, jak w Lp. 2 formularza cenowego - Droga, zjazdy oraz elementy odwodnienia. - Wykonawca musi wskazać osobę lub osoby odpowiedzialną(e) za realizację zamówienia, która(e) posiada(ją) stosowne uprawnienia w realizacji robót, takich jak elementy przedmiotu zamówienia /zadania drogowe i mostowe/, i która(e) w okresie ostatnich 3. lat. tj. 2003-2005r. zrealizowała(y), co najmniej 4 zadania /2 drogowe i 2 mostowe/ o charakterze i wartości netto nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, określony w złożonej ofercie. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe. Dokumenty dodatkowe: - Wykonawca musi udokumentować stosownym zaświadczeniem banku możliwość dysponowania środkami finansowymi w okresie trwania umowy w wielkości, co najmniej 40% wartości zamówienia brutto, określonymi w złożonej ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walim.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 10:30, Gmina Walim, ul. Boczna 958-320 Walim, pokój nr 1 - Sala Narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Nr Z/2.02/III/3.1/488/04 - Modernizacja drogi gminnej - ul. Gazowa w Jugowicach, Gmina Walim, realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 3 - Rozwój Lokalny, Działanie 3.1 - Obszary wiejskie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.