Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Warszawa: Usunięcie zatorów z koryta rzeki Wieprz od km 62+000 ( Wola Skromowska - ujście rzeki Tyśmienicy) do km 118+800 (m. Spiczyn)
Numer ogłoszenia: 295576 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie , ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 587 03 60; 587 03 62-64, faks (022) 587 02 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie zatorów z koryta rzeki Wieprz od km 62+000 ( Wola Skromowska - ujście rzeki Tyśmienicy) do km 118+800 (m. Spiczyn).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie rzeki Wieprz na długości ok. 56,8 km m.in. poprzez: - wydobycie i usunięcie z koryta powalonych drzew o średnicy 16-85 cm, szt.111; - rozebranie i usunięcie z koryta rzeki zatorów uformowanych z resztek gałęzi, pni, i innych zanieczyszczeń pływających odłożonych przez wodę, m3 260; - podcięcie piłą mechaniczną zwisających gałęzi pochylonych drzew; - wywóz pozostałości po rozbiórce zatorów na wysypisko śmieci, m3 8; - spalenie na miejscu odpadów, które nie nadają się do zagospodarowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się, że wartość ewentualnych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować zasobami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Pełnomocnictwa dla osób - innych niż wymienione w dokumentach rejestrowych wykonawcy - podpisujących oferty i dokumenty przetargowe, a także składających ewentualne wyjaśnienia, wystawione przez osoby umocowane do reprezentacji wykonawcy; 3. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ostateczne wynagrodzenie za wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy wyliczone zostanie w oparciu o ceny i wskaźniki wyszczególnione w kosztorysie ofertowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych robót, potwierdzonych pod względem zasadności i odebranych przez Zamawiającego. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 1. wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do dokumentacji projektowej powodujących zmianę terminu zakończenia prac, 2. wprowadzenia przerwy w realizacji robót na skutek: a) warunków hydrometeorologicznych uniemożliwiających kontynuację robót lub niszczących wykonane roboty, II. Zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia w przypadku: 1. wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do dokumentacji projektowej, skutkujących zmianę wynagrodzenia określonego kosztorysem ofertowym, 2. zmian wysokości podatku VAT - w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B, pokój 216 lub 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B; parter, pokój 156 (biuro podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozyskany urobek drzewny z koryta rzeki (drewno pozaklasowe) wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Niezależnie od sposobu zagospodarowania pozyskanego materiału Wykonawca przekaże na wskazane konto Zamawiającego kwotę wynikającą z przemnożenia ceny materiału ustalonej na 1zł/m3 (netto) przez ilość pozyskanych m3 + podatek VAT 22%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych i niezbędnego wyposażenia do systemów oczyszczania wody wraz z wymianą części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kaplicy pw. św. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. Sławka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 według projektu budowlanego. Lokale własności m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Koło.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wycinka drzew na terenie Zarządu Zlewni w Toruniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2122K relacji Morawica - Brzoskwinia - Nielepice - Rudawa na odcinku od km 3+025,54 do km 3+660,35 gmina Zabierzów, powiat krakowski
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie
- Prace pielęgnacyjne i sanitarne zabytkowego drzewostanu w ramach zapobiegania degradacji drzewostanu oraz odbudowy jego wartości przyrodniczej i kulturowej po powodzi w 2024 r.
- Regulacja koryta cieku Krasna w km 0+700-3+060 w m.Cieszyn w zakresie km odcinki w km 0+700-0+750, 2+844-3+060.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.