Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Elbląg: dostawy materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, do kontaktów: EWA FALEŃSKA, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, fax 055 230-41-50, e-mail: szoz@elblag.com.pl, www.spszoz.elblag.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów opatrunkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów opatrunkowych - 10 pakietów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL MIEJSKI IM.JANA PAWŁA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 338 897 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 12 m-cy od podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łączna wartość wadium 4 930,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Bieżące wpływy z NFZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny dokument rejestracyjny działalności gospodarczej .Aktualna informacja z KRK. Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami podatku i opłat z ZUS I US. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Oświadczenie , że oferowane materiały opatrunkowe są dopuszczone do obrotu i posiadają certyfikaty zgodności CE wydane przez jednostki notyfikowane lub zgłoszenie oferowanego wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE sporządzone i podpisane przez wytwórcę - oświadczenie zamieszczone w druku oferty. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Dz.U. z 1991r. nr 105 poz.452 z p.zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 89 - 86319 z dnia 07.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-VIII / 14 - 3 / 2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie SPSZOZ i za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: JAWNE. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 10:00, SALA KONFERENCYJNA II p. SPSZOZ SZPITAL MIEJSKI ELBLĄG UL.ŻEROMSKIEGO 22.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 1 OPATRUNKI. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 3 300 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 2 PLASTRY. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 380 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 3 PIELUCHOMAJTKI. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 700 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 4 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 15 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 5 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 40 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 6 FOLIA OPERACYJNA. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 100 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 7 ODZIEŻ MEDYCZNA. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 190 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 8 ZESTAW DO OPERACJI BRZUSZNYCH I KRĘGOSŁUPA. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 50 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 9 OSŁONY NA PRZEWODY I KABLE. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 15 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET 10 PODKŁADY JEDNORAZOWE OCHRONNE. 3) Zakres lub wartość: WADIUM 140 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- ,,Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2026 roku''
- "Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej "Niezapominajka" w Elblągu w 2026 roku''
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych - powtórka
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





