eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Gdańsk: Roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241
Numer ogłoszenia: 295310 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212333 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241. 1. Zakres robót obejmuje : - wydzielenie klatki schodowej ścianami o REI 60 z drzwiami o EI 30 - wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej wyposażonego w urządzenia oddymiające (klapy dymowe) wraz z systemem sterowania i dodatkowymi czujkami dymu na korytarzach i sygnalizatorami akustycznymi - wykonanie wyjścia z klatki schodowej bezpośrednio na zewnątrz budynku - wykonanie zabezpieczenia w/w wyjścia daszkiem - wykonanie zabudowy wszystkich instalacji - wymiana hydrantów HP52 na HP25 z wężem półsztywnym wraz z wymianą szafek hydrantowych - przeniesienie grzejnika przy projektowanym wyjściu z klatki schodowej - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego (oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu min. 5 Lx) -wykonanie oznakowania dróg ewakuacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż - montaż żaluzji ppoż. o EI 30 na oknie portierni -miejscowe dostosowanie instalacji w obszarze wykonywanych robót związane np. z przesunięciem szafki hydrantowej, przeniesienie wyłączników, przesunięcie instalacji dzwonkowej przy drzwiach do pokoi itp. 2. Zakres prac obejmuje: a) Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe z likwidacją akumulatorowni oświetlenia awaryjnego - montaż klapy dymowej wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi np. wykonanie otworu pod montaż klapy z konstrukcją wsporczą, obudową belek płytami celu uzyskania wytrzymałości ogniowej R120 - montaż stolarki okiennej - montaż stolarki drzwiowej drewnianej o EI 30 i ALU zgodnie z projektem - wykonanie daszku nad projektowanym wejściem do klatki - montaż sufitu podwieszanego np. typu Rocfon Koral 60x60 cm lub równoważnego - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą akrylową zmywalną typu np. Decoral, Sigma lub równoważne, - wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej 20x10x8 cm przeprojektowanym wyjściem z klatki schodowej - Kolorystykę ścian (kolory jasne) , należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Użytkownikiem w formie pisemnej. b) Roboty sanitarne: - wymiana hydrantów HP52 na HP25 z wężem półsztywnym wraz z wymianą szafek hydrantowych - przeniesienie grzejnika przy projektowanym wyjściu z klatki schodowej c) Roboty elektryczne: - wykonanie systemu oddymiania (instalacji elektrycznej i sterującej z urządzeniami zapewniającymi prawidłową pracę w/w systemu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Postanowieniu Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku z dnia 28 lutego 2011r. WZ-5595/10-2/2011) - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych - rozbudowa rozdzielnicy głównej RG - rozbudowa rozdzielnic piętrowych - montaż nowych wyłączników - montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego z czasem podtrzymania min. 2h, ewakuacyjnego o natężeniu oświetlenia min. 5 lx - wykonanie instalacji zasilania oświetlenia z zabezpieczeniem wyłącznikami nadprądowymi - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia d) Roboty towarzyszące - np. przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonaniem pomiarów elektrycznych, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. - Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco porządku w rejonie prowadzonych prac oraz terenu np. wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki i ich utylizacji. - prowadzenie w okresie gwarancji serwisu i konserwacji wszystkich systemów, urządzeń i materiałów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami producentów materiałów i urządzeń np. na podstawie DTR wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (nie mniej niż 2% wartości robót brutto). - czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii - 2 godz. 3. Gwarancja minimum 36 miesięcy 4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji w/w przedmiotu zamówienia 6. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. 7. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 8. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tysand Sp.j. J.Krawczykiewicz, K.Rzewuski, ul. Grunwaldzka 585A/7, 80-339 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357050,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 406440,99

  • Oferta z najniższą ceną: 406440,99 / Oferta z najwyższą ceną: 502125,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.