To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-19
Gdańsk: Roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241
Numer ogłoszenia: 295310 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212333 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przystosowaniem do obowiązujących przepisów pożarowych budynku Hotelu Asystenckiego nr 2 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hallera 241. 1. Zakres robót obejmuje : - wydzielenie klatki schodowej ścianami o REI 60 z drzwiami o EI 30 - wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej wyposażonego w urządzenia oddymiające (klapy dymowe) wraz z systemem sterowania i dodatkowymi czujkami dymu na korytarzach i sygnalizatorami akustycznymi - wykonanie wyjścia z klatki schodowej bezpośrednio na zewnątrz budynku - wykonanie zabezpieczenia w/w wyjścia daszkiem - wykonanie zabudowy wszystkich instalacji - wymiana hydrantów HP52 na HP25 z wężem półsztywnym wraz z wymianą szafek hydrantowych - przeniesienie grzejnika przy projektowanym wyjściu z klatki schodowej - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego (oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu min. 5 Lx) -wykonanie oznakowania dróg ewakuacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż - montaż żaluzji ppoż. o EI 30 na oknie portierni -miejscowe dostosowanie instalacji w obszarze wykonywanych robót związane np. z przesunięciem szafki hydrantowej, przeniesienie wyłączników, przesunięcie instalacji dzwonkowej przy drzwiach do pokoi itp. 2. Zakres prac obejmuje: a) Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe z likwidacją akumulatorowni oświetlenia awaryjnego - montaż klapy dymowej wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi np. wykonanie otworu pod montaż klapy z konstrukcją wsporczą, obudową belek płytami celu uzyskania wytrzymałości ogniowej R120 - montaż stolarki okiennej - montaż stolarki drzwiowej drewnianej o EI 30 i ALU zgodnie z projektem - wykonanie daszku nad projektowanym wejściem do klatki - montaż sufitu podwieszanego np. typu Rocfon Koral 60x60 cm lub równoważnego - uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą akrylową zmywalną typu np. Decoral, Sigma lub równoważne, - wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej 20x10x8 cm przeprojektowanym wyjściem z klatki schodowej - Kolorystykę ścian (kolory jasne) , należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Użytkownikiem w formie pisemnej. b) Roboty sanitarne: - wymiana hydrantów HP52 na HP25 z wężem półsztywnym wraz z wymianą szafek hydrantowych - przeniesienie grzejnika przy projektowanym wyjściu z klatki schodowej c) Roboty elektryczne: - wykonanie systemu oddymiania (instalacji elektrycznej i sterującej z urządzeniami zapewniającymi prawidłową pracę w/w systemu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Postanowieniu Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku z dnia 28 lutego 2011r. WZ-5595/10-2/2011) - roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych - rozbudowa rozdzielnicy głównej RG - rozbudowa rozdzielnic piętrowych - montaż nowych wyłączników - montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego z czasem podtrzymania min. 2h, ewakuacyjnego o natężeniu oświetlenia min. 5 lx - wykonanie instalacji zasilania oświetlenia z zabezpieczeniem wyłącznikami nadprądowymi - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia d) Roboty towarzyszące - np. przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonaniem pomiarów elektrycznych, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. - Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco porządku w rejonie prowadzonych prac oraz terenu np. wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki i ich utylizacji. - prowadzenie w okresie gwarancji serwisu i konserwacji wszystkich systemów, urządzeń i materiałów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami producentów materiałów i urządzeń np. na podstawie DTR wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (nie mniej niż 2% wartości robót brutto). - czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii - 2 godz. 3. Gwarancja minimum 36 miesięcy 4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji w/w przedmiotu zamówienia 6. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. 7. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 8. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tysand Sp.j. J.Krawczykiewicz, K.Rzewuski, ul. Grunwaldzka 585A/7, 80-339 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357050,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 406440,99
Oferta z najniższą ceną: 406440,99 / Oferta z najwyższą ceną: 502125,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





