Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Śrem: Dostawa tabletów PC - 7 cali z akcesoriami
Numer ogłoszenia: 295283 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tabletów PC - 7 cali z akcesoriami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tablet PC - 7 cali. szt. 45 Specyfikacja Tabletu PC Rozmiar przekątnej wyświetlacza (cale) . 7 Rodzaj wyświetlacza. dotykowy, pojemnościowy Wyświetlacz, ilość kolorów nie mniej niż.16 mln Rozdzielczość wyświetlacza (pix) nie mniejsza niż.1024x600 Waga tabletu z baterią (g) nie więcej niż. 380 Pojemność akumulatora (mAh) nie mniej niż.4000 Procesor nie mniej niż ( GHz). 1 Wbudowana pamięć wewnętrzna (GB)nie mniej niż. 16 Karta pamięci dostarczana ze sprzętem (GB) nie mniej niż.16 Wbudowany modem WWAN na kartę SIM. Tak Obsługiwane systemy transmisyjne. GSM 850 / 900 / 1 800 / 1 900 WCDMA: 900 / 1 900 / 2 100 MHz Simlock. Brak, Bez blokady HSDPA. Tak, 7,2 Mbps HSUPA. Tak, 5,76 Mbps WiFi. Tak, 802,11 b/g/n Bluetooth . Tak Wbudowany odbiornik GPS. Tak Aparat fotograficzny-parametry nie gorsze niż: 3 Mpx, auto fokus, zoom cyfrowy, lampa błyskowa LED, 2048 x 1539 pix System operacyjny . Android Obsługiwane typy plików audio . MP3, AMR (Nagr. głosowe), AAC+, WMA Obsługiwane typy plików wideo. DivX, Xvid, H.263, MPEG4, ASF, WMV Możliwość edycji plików zgodnych z MS Office(Word, Excel, PowerPoint).Tak Możliwość odczytania zewnętrznego nośnika ze złączem USB.Tak Tryb głośnomówiący.Tak Menu.w języku polskim Gwarancja i serwis.Gwarancja na zaoferowany sprzęt 24 miesiące. 2.Adapter USB do tabletu Samsung Galaxy P1000 umożliwiający odczyt zewnętrznego nośnika danych ze złączem USB. szt. 4 3.Rysik do ekranów pojemnościowych współpracujący z tabletem Samsung Galaxy P1000. szt. 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem(załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz parametrów technicznych oferowanego tabletu sporządzony według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla wskazanej firmy serwisującej oraz dokument potwierdzający posiadanie przez wskazaną firmę serwisową autoryzacji producenta Tabletu PC.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający na podstawie art.145 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4430
ul. Sikorskiego 2
63-100 Śrem
Fax. 61 2831802.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 Śrem Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie sterylizatora parowego wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń.
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P w m. Brodnica
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem (Psarskie ul. Orzechowa, Pysząca ul. Polna, Grzymysław)
- Modernizacja dróg gminnych w Krzyżanowie i w Ostrowie
- Modernizacja dachu i odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup sprzętu informatycznego
- [D/40/2024] Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami oprogramowania dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.