eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT ULICY NOWOLIPIE ODC. JANA PAWŁA II - KARMELICKA W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-22

POZYCJA 29517

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: REMONT ULICY NOWOLIPIE ODC. JANA PAWŁA II - KARMELICKA W WARSZAWIE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych Warszawa Śródmieście, do kontaktów: w zakresie: - procedury przetagowej - Łucja Jakóbczyk, - przedmiotu zamówienia - Stanisław Groszkowski, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 635-68-96, fax 635-68-96, e-mail: ztp_zam@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ULICY NOWOLIPIE ODC. JANA PAWŁA II - KARMELICKA W WARSZAWIE. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Nowolipie odc. Jana Pawła II - Karmelicka w Warszawie, w zakresie obejmującym: - wymianę całej konstrukcji i ułożenie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu (około 900 m2), wjazdów i chodników z kostki betonowej (około 1300 m2) wraz z wprowadzeniem stałej organizacji ruchu; - zabezpieczenie kabli elektrycznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dzielnica Śródmieście m. st. Warszawy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 60 000 EURO. Zakres zamówienia całości prac jest wyszczególniony w dokumentacji (SIWZ). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 31.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2.) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia: 2.1) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat (22000-22004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty o charakterze i złożoności oraz wartości podobnej do zakresu zamówienia, należy wykazać wykonanie (remont lub budowa): a.) co najmniej 2 realizacji w zakresie wykonania jezdni z asfaltobetonu na powierzchni min. 900 m2 na każdej, b.) co najmniej 3 realizacji z zakresu z elementów betonowych (kostka lub płyty) na powierzchni min. 1.000 m2 na każdej wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie od poprzednich zmawiających), potwierdzających wykonanie robót z należytą starannością. 2.2) dysponują fachową kadrą inżynieryjno-techniczną do realizacji zamówienia tj, kierownikiem robót: -1 osobą z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności dróg. 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1) udokumentują osiągnięcie w latach 2002, 2003, 2004 przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu) nie mniejszego niż 1.500.000,00 złotych w każdym roku, 4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 5. wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. oraz inne wymienione w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie dokumentów w, oświadczeń i innych informacji przedstawionych przez wykonawcę w ofercie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% termin realizacji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005, cena - 100 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2005, godzina 10:15, Miejsce Zarząd Terenów Publicznych Warszawa - Śródmieście, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok. nr 7, piętro IV.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.