Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Gdańsk: Dostawa ubiorów służbowych
Numer ogłoszenia: 295178 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku , ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, faks 058 7630040 w. 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubiorów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku wykonanego zgodnie z opisami określonymi w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro przewidzianego w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe 18.33.20.00 - Koszule 18.22.32.00 - Kurtki 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla Zadania1-3000 zł. Dla ZadaniaII-1000 zł. Dla Zadania III-1000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 5.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.2.wpłacą wadium; 5.3.W przypadku warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty wynikające z zapisów w SIWZ w pkt. 6; 5.4.W przypadku warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ - nie podlegają wykluczeniu z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1; 5.5.W przypadku warunku określonego w pkt. 5.3. SIWZ - wpłacą wadium - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł kwotę wadium określoną w pkt. 10 SIWZ. 5.6.Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej SIWZ, oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. 5.7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w siedzibie Zamawiającego minimum 2 przymiarek ubiorów służbowych(nie gotowego wyrobu) . 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 ), b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia; g. dowód wpłaty wadium. h.do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć po jednej sztuce każdego artykułu będącego przedmiotem dostawy oznaczonego nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone wykonawcom po zawarciu umowy. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w wyniku postępowania, otrzyma zwrot wartości dostarczonego ubrania (zapłata przy pierwszej fakturze), a ubranie przejdzie na własność Zamawiającego. Za uszkodzenia zaistniałe w wyniku badania dostarczonych wzorców skutkujące pogorszeniem / utratą wartości użytkowych wzorca / Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez Wykonawcę: a. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę i nie podlegających ujawnieniu; b. Dokumenty niejawne - zastrzeżone, składane w ofercie, Wykonawca wydziela zgodnie z zapisami pkt. 12.15. niniejszej SIWZ; c. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp oraz dokumentów składanych w ofercie, których jawność wynika z innych aktów prawnych; d. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, ustalając dokumenty części jawnej ofert, które mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, na ich wniosek..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70.00
- 2 - ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru - 30.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
ul. Równa 19/21,
80-067 Gdańsk, woj. pomorskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, pokój nr 101 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubiorów służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Ilość 1 Żakiet damski 58 szt. 2 Spódnica damska 58 szt. 3 Spodnie damskie 58 szt. 4 Marynarka męska 140 szt. 5 Spodnie męskie 280 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70.00
- 2. ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ubiorów służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Ilość 1 Bluzka damska z krótkim rękawem 116 szt. 2 Bluzka damska z długim rękawem 116 szt. 3 Koszula męska z krótkim rękawem 280 szt. 4 Koszula męska z długim rękawem 280 szt. 5 Krawat 140 szt. 6 Apaszka damska 58 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2, 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70.00
- 2. ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ubiorów służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Ilość 1 Kurtka zimowa 124 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70.00
- 2. ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru - 30.00
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce"
- Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze dla pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa ubrań specjalnych, środków ochrony indywidualnej, umundurowania wyjściowego oraz umundurowania służbowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.
- Dostawa zestawu ubrań po dekontaminacyjnych dla poszkodowanych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
więcej: Zestawy ubraniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





