Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Gdynia: Modernizacja Węzła Teleinformatycznego 2 EWT SP w
budynku nr 7/1662 w JW. 1128 Malbork.
Numer ogłoszenia: 294994 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Węzła Teleinformatycznego 2 EWT SP w budynku nr 7/1662 w JW. 1128 Malbork..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Węzła Teleinformatycznego 2 EWT SP w budynku nr 7/1662 w JW. 1128 Malbork. Wartość zamówienia: 227.556,38 zł netto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 50.90.00.00 - 50.90.00.00 29.80.00.00 - 29.80.00.00 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 29.86.13.00 - 29.86.13.00 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują, osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń sprawującymi samodzielne funkcje techniczne na budowie, które będą realizować przedmiot zamówienia: - kierownik robót budowlanych musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne , - kierownik branży teletechnicznej i elektrycznej musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą tajne . - dysponują instalatorami systemów alarmowych posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania instalacji SA - 4 - minimum 1 osoba, - dysponują instalatorami systemu SAP posiadających autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - minimum jedna osoba, - dysponują pionem ochrony, pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych i kierownikiem kancelarii oraz kancelarią tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.200r, w sprawie organizacji kancelarii tajnej ( Dz. U. Nr 208 poz. 1741 z późniejszymi zmianami, lub zarządzeniem Nr 12 /MON z dnia 12.03.2010r. w sprawie w szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie , obieg i udostępnianie materiałów niejawnych , stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych, - ww. osoby realizujące zamówienie w zakresie wiążącym się z dostępem do informacji niejawnych muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą tajne oraz powinny być przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999r, O ochronie informacji niejawnych tekst jednolity po zmianie z 15 kwietnia 2005r. ( Dz. U. 2005 Nr 196 poz. 1631). - posiadają ważną koncesją wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia , - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zamawiający przyzna 10 punktów za każde zrealizowane zamówienie o zakresie i wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia powyżej dwóch nie więcej niż 100 punktów. Pozostałe warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zamawiający przyzna 10 punktów za każde zrealizowane zamówienie o zakresie i wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia powyżej dwóch nie więcej niż 100 punktów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują, osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń sprawującymi samodzielne funkcje techniczne na budowie, które będą realizować przedmiot zamówienia: - kierownik robót budowlanych musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne , - kierownik branży teletechnicznej i elektrycznej musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą tajne . - dysponują instalatorami systemów alarmowych posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania instalacji SA - 4 - minimum 1 osoba, - dysponują instalatorami systemu SAP posiadających autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - minimum jedna osoba, - dysponują pionem ochrony, pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych i kierownikiem kancelarii oraz kancelarią tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.200r, w sprawie organizacji kancelarii tajnej ( Dz. U. Nr 208 poz. 1741 z późniejszymi zmianami, lub zarządzeniem Nr 12 MON z dnia 12.03.2010r. w sprawie w szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie , obieg i udostępnianie materiałów niejawnych , stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych, - ww. osoby realizujące zamówienie w zakresie wiążącym się z dostępem do informacji niejawnych muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą tajne oraz powinny być przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999r, O ochronie informacji niejawnych, tekst jednolity po zmianie z 15 kwietnia 2005r. ( Dz. U. 2005 Nr 196 poz. 1631). Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają polisę od odpoweidzialnośc cywilnej , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł, Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie art. 22 ust 1 PZP, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz innych osób zgodny z Załącznikiem Nr 2, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość złożonej oferty - każda. Do każdej roboty wskazanej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 3, - oświadczenie wykonawcy, że osoby wymienione w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadają wymienione w nim uprawnienia - Załącznik Nr 4, - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o ilości osób ubezpieczonych ( na podstawie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA za 2009r) - co najmniej 8 pracowników, - oświadczenie wykonawcy, że przewidziany do realizacji robót : a) kierownik robót budowlanych posiada poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej poufne, b) kierownik robót elektrycznych i teletechnicznych , instalatorzy systemów alarmowych posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania - minimum 1 osoba. c) instalatorzy systemu SAP posiadających autoryzację lub zaświadczenie o szkoleniu na instalowany system sygnalizacji pożaru - minimum jedna osoba posiadają poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli tajne , oraz zostali przeszkoleni w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5, - oświadczenie wykonawcy, że przewidziany do realizacji robót pełnomocnik ochrony został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa. - Załącznik Nr 5, - kserokopię ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, - kserokopie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia, - kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł, 3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6, - aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kady Rolniczego Zakładu Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków, Wykonawca przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie, została wybrana, to przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy, dostarczyć umowę regulującą współprace tych wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy do oferty należy załączyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu lub podwykonawcy z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dotyczące tego podmiotu lub podwykonawcy, oraz oświadczenie zawierające informację jaki zakres zamówienia zostanie wykonany przez tego podwykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 1817 z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego wniosek.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zamawiający przyzna 10 punktów za każde zrealizowane zamówienie o zakresie i wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia powyżej dwóch nie więcej niż 100 punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, c)wystąpienie okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d)braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji na dany rok budżetowy, e)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, f)treści decyzji administracyjnych uzyskanych w trakcie realizacji umowy, a związanych z przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 406 A , IV piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 203 , II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





