eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG/185/2009 z dn. 12.05.2009r. naKonserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 2 ODW Drezdenko



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kłodawa: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG/185/2009 z dn. 12.05.2009r. na: Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 2 ODW Drezdenko
Numer ogłoszenia: 294975 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp., ul. Owocowa 2, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 0-95 7289848, faks 0-95 7289848.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG/185/2009 z dn. 12.05.2009r. na: Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 2 ODW Drezdenko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres: I. Konserwacja nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi na gł. średnio 5 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni II. Konserwacja nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysami o wym. 12,8-20 mm na głębokość średnio do 3 cm przy użyciu remontera.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe EMULEX sp. z o.o., ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90400,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Opis stanu technicznego nawierzchni dróg: - droga Nr 132 w km 1+400 do km 3+000 - ilość ubytków 300 m2 - droga Nr 156 w km 29+900 do km 30+800 - ilość ubytków 200 m2 - droga Nr 156 w km 34+800 do km 36+000 - ilość ubytków 200 m2 - droga Nr 156 w km 53+766 do km 53+826 - ilość ubytków 400 m2 - droga Nr 157 w km 9+160 do km 12+877 - ilość ubytków 450 m2 - droga Nr 158 w km 2+265 do km 14+800 - ilość ubytków 200 m2 Na wyszczególnionych powyżej odcinkach dróg występują rozległe spękania, ubytki i głębokie wyboje - sytuacja ta stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. W celu poprawy wymagana jest natychmiastowa konserwacja nawierzchni. Zamówienie uzupełniające udzielone zostaje dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Zamówienie uzupełniające, stanowiące 20% wartości zamówienia podstawowego, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co podstawowe, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.