eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/19/2012 Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Opole: P/19/2012 Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 294948 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232254 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/19/2012 Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Zamawiającego z siedzibą ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 14 pakietów: PAKIET 1 - STRZYKAWKI PAKIET 2 - STRZYKAWKI do pomp infuzyjnych PAKIET 3 - STRZYKAWKI PAKIET 4 - STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC PAKIET 5 - IGŁY, KANIULE PAKIET 6 - ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO PAKIET 7 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE PAKIET 8 - NICI CHIRURGICZNE PAKIET 9 - KUBKI PAKIET 10 - MISKI NERKOWATE PAKIET 11 - ZATYCZKI DO AMBU PAKIET 12 - OPASKI IDENTYFIKACYJNE NA RĘKĘ PAKIET 13 - SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK PAKIET 14 - PAŁECZKA JEDNORAZOWA DO TOALETY JAMY USTNEJ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 ), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252; - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia, Zgłoszenia, Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na ww. sprzęt medyczny. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły. 5. Wspólny słownik CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33140000-3 Materiały medyczne 33141220-8 Kaniula 33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33141310-6 Strzykawki 33141320-9 Igły medyczne 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 33711700-4 Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów 33141121-4 Szwy chirurgiczne 33141411-4 Skalpele i noże chirurgiczne 33141640-8 Dreny 33141641-5 Sondy 33157110-9 Maski tlenowe 33194120-3 Artykuły do infuzji 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zaoferowaniu innego asortymentu niż podany w Załączniku nr 1A pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów takich jak np. jak np. materiał z którego jest wykonany, długość, średnica, kompatybilność nie gorszych niż określone w tym załączniku i spełniające inne wymagania opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment medyczny jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielania przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty, dokonywania odpowiednich przeliczeń matematycznych ilości, objętości w ofercie, itp. W RAMACH RÓWNOWAŻNOŚCI OFERTY: - Wykonawcy mogą zaoferować asortyment w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk załącznika nr 1 A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania. Pod pojęciem odpowiednie przeliczenie należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b / c, gdzie a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy; - oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach, cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; może jednak posiadać dodatkowe lepsze cechy - Wykonawca, aby nie zawyżać sztucznie wartości oferty, ma możliwość wyceny asortymentu np. strzykawek w jednostkach miary 100 szt. jako zwyczajowej jednostce handlowej z odpowiednim przeliczeniem ilości zamawianej, a przeliczona pozycja ma być wyraźnie zaznaczona w ofercie. 8. Wykonawca gwarantuje okres ważności zaoferowanego asortymentu medycznego wynoszący min. 12 miesięcy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 13. Termin wykonania całości zamówienia dla wszystkich pakietów: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 14. Termin wykonania zamówień cząstkowych dla wszystkich pakietów: max do 3 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego zgodnie z postanowieniami wzoru umowy - załącznik nr 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8, 33.71.17.00-4, 33.14.11.21-4, 33.14.14.11-4, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.15.71.10-9, 33.19.41.20-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 - STRZYKAWKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDYK Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Turyńska 101, 43-100 TYCHY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18305,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12697,78

  • Oferta z najniższą ceną: 12697,78 / Oferta z najwyższą ceną: 12697,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 - STRZYKAWKI do pomp infuzyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDYK HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA, ul. Turyńska 101, 43-100 TYCHY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2981,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2559,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2559,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2559,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4 - STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADIOMETER Sp. z o.o., ul. Kijowska 1, 03-738 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5625,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4752,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4752,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET 5 - IGŁY, KANIULE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83785,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72812,89

  • Oferta z najniższą ceną: 72812,89 / Oferta z najwyższą ceną: 74363,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET 6 - ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BILLMED SP. Z O. O., ul. Krypska 24/1, 04-082 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5962,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6901,20

  • Oferta z najniższą ceną: 6901,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6901,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET 7 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89852,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85575,60

  • Oferta z najniższą ceną: 85575,60 / Oferta z najwyższą ceną: 85575,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 8 - NICI CHIRURGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456,95

  • Oferta z najniższą ceną: 456,95 / Oferta z najwyższą ceną: 868,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET 11-ZATYCZKI DO AMBU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED Sp. z o. o., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1097,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1097,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1097,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET 12-OPASKI IDENTYFIKACYJNE NA RĘKĘ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 492,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 278,96

  • Oferta z najniższą ceną: 278,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1458,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET 13- SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o. o., ul. Bawełniana 17, Bełchatów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 486,00

  • Oferta z najniższą ceną: 486,00 / Oferta z najwyższą ceną: 507,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.