eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaRemont schodów oraz malowanie elewacji Samorządowej Szkóły Podstawowej Nr 3 w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Iława: Remont schodów oraz malowanie elewacji Samorządowej Szkóły Podstawowej Nr 3 w Iławie
Numer ogłoszenia: 294910 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245824 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 w Iławie, ul. Niepodległości 11A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 50 71, faks 0-89 648 84 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Samorządowa Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów oraz malowanie elewacji Samorządowej Szkóły Podstawowej Nr 3 w Iławie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont schodów wejściowych do obiektu Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Iławie oraz malowanie i uzupełnienie klinkierowej elewacji budynku szkoły. Roboty obejmują rozbiórkę istniejących okładzin i położenie nowych oraz prace budowlano- wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej załączonej do STWiORB. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Część 1. Remont schodów wejściowych do budynku SSP3 w szczególności: - rozbiórka istniejących posadzek z płytek ceramicznych i wykonanie nowych przed wejściem głównym do budynku, - schody wiatrołapu od strony parkingu, - schody wiatrołapu od strony ratusza, 2)Część 2. Malowanie i uzupełnienie klinkierowej elewacji budynku szkoły - wykonanie posadzek z płytek klinkierowych , - licowanie ścian płytkami klinkierowymi, - odgrzybianie elewacji, - malowanie tynków zewnętrznych, - pozostałe roboty towarzyszące, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projekto?wej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ oraz wzorze umowy wraz z załącznikami. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projekto?wej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji. 5.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:CPV: 45400000-1, 45111100-9, 45431100-8, 45453100-8, 45442100-8 6.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 7.Wykonawca do ceny oferty musi wliczyć koszt kierownika robót. 8.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 9.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWIORB oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5)parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6)standardów emisyjnych, 7)izolacyjności cieplnej. 10.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.43.11.00-8, 45.45.31.00-8, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Krupiński Jan, ul. Miłoleśna 5N, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30991,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.