eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówNaprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia zad. 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zad. 2 w Rynku w Chrzanowie zad. 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Chrzanów: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia zad. 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zad. 2 w Rynku w Chrzanowie zad. 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 29488 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia zad. 1 w Parku Miejskim w Chrzanowie zad. 2 w Rynku w Chrzanowie zad. 3 na Placu 1000-lecia w Chrzanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. 1 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 2 szaf oświetleniowych ,naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie poprzez wymianę rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych lamp, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia parku, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, myciu słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.1b Zad. 2 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy opraw lamp, wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia parku, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 2a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.2b Zad. 3 Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i 7 szaf oświetleniowych, naprawa lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie oraz elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy opraw lamp, wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia parku, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 3a Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w zał. nr.3b.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia w Parku Miejskim w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Cudak Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ELEMAR, ul. Piaski 28,, 32-555 Zagórze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3373,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4080,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia w Rynku w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Cudak Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ELEMAR, ul. Piaski 28,, 32-555 Zagórze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2761,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3340,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia na Placu 1000-lecia w Chrzanowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Cudak Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ELEMAR, ul. Piaski 28,, 32-555 Zagórze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4258,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5150,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamówienie obejmuje usługi, które stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, przy czym zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia uzupełniającego. Ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.