eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślSukcesywna dostawa drobnego sprzętu i fartuchów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Przemyśl: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i fartuchów.
Numer ogłoszenia: 294889 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i fartuchów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1- Termometry - 1 pozycja asortymentowa w ilości 320 szt.; Zad. 2 - Ciśnieniomierz automatyczny z zasilaczem dla dorosłych - 1 pozycja asortymentowa w ilości 34 szt.; Zad. 3 - Drobny sprzęt - 22 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 4 - Papiery termoczułe - 19 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 5 - Elektrody j.u.- 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 6 - Żele do USG i EKG - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 7 - Worki oddechowe - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 8 - Moździerz - 1 pozycja asortymentowa w ilości 17 szt.; Zad. 9 - Przecinak do tabletek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 40 szt.; Zad. 10 - Opaski uciskowe automatyczne- 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 szt.; Zad. 11 - Microsamplery - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 000 szt.; Zad. 12 - Fartuchy, serwety i maski - 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 13 - Fartuchy i prześcieradła - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 14 - Pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 15 - Płachty do przesuwania pacjenta - 1 pozycja asortymentowa w ilości 8 zestawów; Zad. 16 - Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci - 1 pozycja asortymentowa w ilości 7 szt.; Zad. 17 - Miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 182 szt.; Zad. 18 - Elektrody do diatermii -2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 19 - Ubiory dla pracowni cytostatycznej - 8 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 20 - Kołnierze ortopedyczne - 3 pozycji asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 21 - Paski do glukometrów ACCU CHEK Active - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 op.; Zad. 22 - Spodnie włókninowe krótkie - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 500 szt.; Zad. 23 - Probówki testowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 szt.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 33.12.41.30-5, 38.42.30.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklarację zgodności ustawa z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2. Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 3. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D - pok. 225..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Biuro Podawcze Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D - pok. 226..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1- Termometry - 1 pozycja asortymentowa w ilości 320 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ciśnieniomierz automatyczny z zasilaczem dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Ciśnieniomierz automatyczny z zasilaczem dla dorosłych - 1 pozycja asortymentowa w ilości 34 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Drobny sprzęt - 22 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery termoczułe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Papiery termoczułe - 19 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody j.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Elektrody j.u.- 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Żele do USG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Żele do USG i EKG - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Worki oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Worki oddechowe - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Moździerz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Moździerz - 1 pozycja asortymentowa w ilości 17 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przecinak do tabletek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Przecinak do tabletek - 1 pozycja asortymentowa w ilości 40 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opaski uciskowe automatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Opaski uciskowe automatyczn- 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Microsamplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Microsamplery - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 000 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Fartuchy, serwety i maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Fartuchy, serwety i maski- 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Fartuchy i prześcieradła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 - Fartuchy i prześcieradła - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pokrowce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - Pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Płachty do przesuwania pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Płachty do przesuwania pacjenta - 1 pozycja asortymentowa w ilości 8 zestawów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci - 1 pozycja asortymentowa w ilości 7 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Miska plastikowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - Miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 182 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Elektrody do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - Elektrody do diatermii -2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ubiory dla pracowni cytostatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 - Ubiory dla pracowni cytostatycznej - 8 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kołnierze ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 - Kołnierze ortopedyczne - 3 pozycji asortymentowe w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Paski do glukometrów ACCU CHEK Active.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 - Paski do glukometrów ACCU CHEK Active - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Spodnie włókninowe krótkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 22 - Spodnie włókninowe krótkie - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1 500 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Probówki testowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 23 - Probówki testowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.