eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NagłowiceWykonanie usługi dotyczącej instalacji i obsługi technicznej urządzenia do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Nagłowice wraz z przygotowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Nagłowice: Wykonanie usługi dotyczącej instalacji i obsługi technicznej urządzenia do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Nagłowice wraz z przygotowaniem dokumentacji pomocniczej do postępowania mandatowego
Numer ogłoszenia: 29485 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372041 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dotyczącej instalacji i obsługi technicznej urządzenia do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Nagłowice wraz z przygotowaniem dokumentacji pomocniczej do postępowania mandatowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dotyczącej instalacji i obsługi technicznej urządzenia do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Nagłowice wraz z przygotowaniem dokumentacji pomocniczej do postępowania mandatowego. Zakres zamówienia obejmuje: a). Instalację i obsługę techniczną urządzenie do rejestracji wykroczeń b). Przygotowanie dokumentacji pomocniczej do postępowania mandatowego związanego z wykroczeniem, w tym: - wykonania wydruku informacji o numerze rejestracyjnym pojazdu zarejestrowanego przez urządzenie do rejestracji wykroczeń na podstawie których Zamawiający uzyska dane o właścicielach pojazdu - przygotowanie dokumentacji stwierdzającej popełnienie wykroczenia przez kierującego pojazdem, stanowiącej podstawę do przeprowadzenia postępowania mandatowego dla Straży Gminnej w Nagłowicach, na podstawie zdjęć przodu pojazdu, wykonane przez urządzenie do rejestracji wykroczeń oraz otrzymanych informacji o właścicielu pojazdu. - przygotowanie raportu zawierającego cyfrowe zdjęcie z miejsca popełnienia wykroczenia - przygotowanie dokumentacji dodatkowej pozwalającej na identyfikację sprawcy wykroczenia - przygotowanie dokumentów pozwalających Straży Gminnej w Nagłowicach na przeprowadzenie postępowania mandatowego wraz z ukaraniem sprawcy wykroczenia, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie) - przygotowanie dokumentów związanych z korespondencją w sprawie kartotek punktów karnych, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie) - przygotowanie dokumentów związanych z ewentualnym postępowaniem Straży Gminnej w Nagłowicach przed Sądem, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie) Dokumentacja przygotowana przez Wykonawcę winna spełniać wymogi następujących ustaw: - Kodeks postępowania w sprawie wykroczenia z dnia 24.08.2001 r. (Dz.U. z 2001 r. nr 106 poz. 1148 z późn. zm.) - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) - Ustawa o strażach Gminnych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. nr 123, poz. 778 i 779 z późn. zm.) Warunki świadczenia usługi: a). Usługa musi być realizowana przy pomocy urządzenia posiadającego decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Główny Urząd Miar w Warszawie. b). Urządzenie musi gwarantować rejestrację 24 godz. na dobę, 365 dni w roku, bez względu na porę dnia oraz warunki pogodowe. Lampa błyskowa nie może powodować oślepiania kierowców. Rejestracja musi być wykonywana na dwóch pasach ruchu w każdym kierunku przy użyciu aparatu pracującego w oparciu o technikę cyfrową. Urządzenia nie mogą emitować promieniowania szkodliwego dla ludzi. c). Zdjęcia wykonywane przez urządzenia rejestrujące muszą zawierać informacje pozwalające zidentyfikować miejsce zdarzenia (ulica, skrzyżowanie itp.) oraz datę i czas jego popełnienia. Osobno oznaczona musi być prędkość dozwolona w miejscu wykonywania rejestracji oraz prędkość zarejestrowana przez urządzenie. Poza tym oznaczone muszą być zakodowane dane operatora urządzenia, uniemożliwiające ingerencję osób nieupoważnionych oraz pozwalające zidentyfikować operatora. d). Oprogramowanie obsługujące urządzenia musi być tak zabezpieczone, aby uniemożliwiało manipulowanie przy zarejestrowanych obrazach. e). Ponadto w ramach w/w usługi Wykonawca zobowiązany jest do: - posiadania samochodu służącego do przewożenia urządzenia, - posiadania stanowiska komputerowego składającego się z komputera wraz z drukarką oraz licencjonowanego oprogramowania służącego do obsługi fotoradaru, - przeszkolenia personelu Zamawiającego, - przedstawicielstwo wykonawcy i obróbka materiałów będzie następować w siedzibie Stra-ży Gminnej w Nagłowicach. Zamawiający zobowiązuje się do: - zapewnienia identyfikacji sprawców wykroczeń - pokrycia kosztów korespondencji - zapewnienie strażnika gminnego upoważnionego do kontroli ruchu drogowego, w czasie realizacji umowy na czas prowadzenia kontroli ruchu drogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 650000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: - Mako - System - (lider) - Radarsystem, ul. Kilińskiego 14/18, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 65
  • Oferta z najniższą ceną: 65 oferta z najwyższą ceną: 65
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.