eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Olsztyn: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 294840 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93859 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń (mebli) w Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel w Olsztynie na Obszarze A - ul. Jeziorna 8 oraz na obszarze D - ul. Jodłowa 9A. 1.1. Część 1: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2. Część 2: DOSTAWA MEBLI GABINETOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. Część 3: DOSTAWA TAPICEROWANYCH MEBLI WYPOCZYNKOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Część 4: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.5. Część 5: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZATNI do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.6. Część 6: DOSTAWA MEBLI SPECJALNYCH I POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.7. Część 7: DOSTAWA URZĄDZEŃ AGD do Centrum Rekreacyjno-Sportowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń (mebli) , wolnego od wad, nie noszącego śladów użytkowania. 3. Oferowane wyposażenie i użyte materiały muszą być dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi. 4. Wycena powinna zawierać wykonanie, dowóz, montaż i inne koszt koszty wynikające z realizacji zamówienia zgodnie z opisem SIWZ. 5. Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy. 6. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu. 8. Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wizualizacji mebli z podanymi wymiarami oraz dostępną paletę kolorów dla poszczególnych mebli. Zamawiający w terminie 5 dni ustali z Wykonawcą ostateczne kolory płyt melaminowanych, kolory obić tapicerskich oraz kolory stelaży. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy mebli zgodnie z ustaloną kolorystyką 10. Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z O.O., Ul. Ordona 2A, 01-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167870,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA TAPICEROWANYCH MEBLI WYPOCZYNKOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEGE ARTIS Anna Dubieniecka-Suszek, ul. Lubelska 44B, 10-409 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54501,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67036,48

  • Oferta z najniższą ceną: 67036,48 / Oferta z najwyższą ceną: 140220,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAS-GLOB SPÓŁKA Z O.O., Ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63542,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78156,66

  • Oferta z najniższą ceną: 78156,66 / Oferta z najwyższą ceną: 92655,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZATNI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BXSYSTEM S.C. Z.GRZESIK, K.MAŁEK, ul. Ciasna 7, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236078,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: DOSTAWA MEBLI SPECJALNYCH I POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRADOX PAWEŁ FIJAŁKOWSKI, ul. Śnieżyńskiego 53, 20-706 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28488,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34551,05

  • Oferta z najniższą ceną: 34551,05 / Oferta z najwyższą ceną: 49817,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: DOSTAWA URZĄDZEŃ AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP ZUBER ANDRZEJ ZUBER, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17318,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17318,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22878,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.