Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Sulęcin: Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego z automatyczną strzykawką
Numer ogłoszenia: 294787 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7552431 wew. 233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego z automatyczną strzykawką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa spiralnego tomografu komputerowego z automatyczną strzykawką przez okres 42 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3.Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 SIWZ; -Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 5.Obowiązki Wykonawcy: -Zapoznanie się z miejsce wykonania zamówienia; -Zadanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty; -Zabezpieczenie we własnym zakresie, na własnym zakresie, na koszt wszystkich niezbędnych materiałów, oraz środków transportowych potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia; -Bezpłatne zaprezentowanie przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganym przez Zamawiającego;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 3.przedmiot zamówienia (arkusz parametrów granicznych) - wypełniony Załączniki nr 2A do SIWZ; 4.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie w języku polskim aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r.o wyrobach medycznych na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie; 5.oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 do SIWZ; 6.wzór umowy - wypełniony i parafowany Załącznik nr 5 do SIWZ;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład OPieki Zdrowotnej ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Sekcja Administracyjno-Gospodarcza..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników zatrudnionych w 45 WOG zaopatrzeniu w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny w podziale na dwie części:
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie jednego eksperta do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2026.
- Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny w podziale na dwie części:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





