eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu położonego w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Szczecin: Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu położonego w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140
Numer ogłoszenia: 294770 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie , ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4319100,4319130,4319128, faks 091 4334650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu położonego w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia /budynek biurowo-administracyjny wraz z podwórkiem, garażami oraz wiatą, znajdującego się w nim mienia ruchomego/ i osób w obiekcie będącym na wykazie Wojewody Zachodniopomorskiego budynków i obiektów podlegających obowiązkowej ochronie, położonym przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie, realizowana w formie : a/stałej bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń i mienia znajdującego się w obiekcie położonym w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140 w postaci posterunku stałego dwuzmianowego , wykonywanej zgodnie z przepisami : -ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia /tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1099/, -ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej /Dz. U. z 2013 r. poz. 628/, -ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych /Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228/, -rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony /Dz. U. z 2013 r., poz. 1681/, -Planie Ochrony Obiektu, b/Alarmowego Centrum Odbiorczego sprawującego stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, otrzymywanych z lokalnego systemu alarmowego po łączach zamontowanych przez wykonawcę w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 140, c/grupy interwencyjnej z możliwością dojazdu do obiektu w czasie do 10 min. 2.Do obowiązków kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wykonujących stałą bezpośrednią ochronę fizyczną, będzie należało: a/wydawanie i przyjmowanie kluczy, b/kontrolowanie ruchu wchodzących i wychodzących z budynku, przebywania na jego terenie oraz wyjścia z niego, c/obsługa pojawiających się alarmów, d/obsługa centrali pożarowej, e/obsługa telewizji przemysłowej obiektu, f/wykonywanie czynności określonych w Planie Ochrony Obiektu, g/prowadzenie książki raportów, którą codziennie należy przedłożyć do wglądu wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego, h/prowadzić ewidencję osób wchodzących na teren zgodnie z wytycznymi Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie Ośrodka Zamiejscowego w Koszalinie oraz Okręgowego Przedsiębiorstwa Geodezyjno-Kartograficznego Sp. z o.o. w Koszalinie, i/organizowanie swego stanowiska pracy na właściwym poziomie, j/przestrzeganie postanowień przepisów porządkowych obowiązujących w Urzędzie Kontroli Skarbowej oraz Okręgowym Przedsiębiorstwie Geodezyjno-Kartograficznym Spółka z o.o. w Koszalinie, k/dbanie o ład i porządek w portierni i jej najbliższym otoczeniu, l/natychmiastowe informowanie osób odpowiedzialnych za ochronę fizyczną obiektu o wszelkich zdarzeniach na terenie obiektu naruszających obowiązujące ustalenia organizacyjno-porządkowe, m/przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Szczegółowe instrukcje posługiwania się systemami /sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania/ zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy na świadczenie usług ochrony. 3.Wymagania dotyczące pracowników ochrony: posiadanie zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, posiadanie pozwolenia na używanie broni wymagającej zezwolenia, posiadanie umundurowania wraz z identyfikatorami. Zamawiający będzie wymagał posiadania przez pracowników ochrony wyposażenia w urządzenia łączności bezprzewodowej i uzbrojenia podczas pełnienia służby zgodnie z planem ochrony. 4.Do obowiązków Alarmowego Centrum Odbiorczego, wykonującego monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego, będzie należało: a/rejestrowanie określonych sygnałów przyjmowanych z lokalnego systemu alarmowego antywłamaniowego, antynapadowego, b/rejestrowanie czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego, c/udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie wyciągów z rejestrów z poz. a i b, d/zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia właściwych działań, e/natychmiastowe wysyłanie patrolu interwencyjnego do obiektu chronionego po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie - w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, f/przekazywanie Zamawiającemu informacji o przyjętych sygnałach o zagrożeniu życia, zdrowia lub mienia oraz o dokonanych ustaleniach, 5.Ochrona fizyczna będzie sprawowana przez : a/jednego pracownika ochrony przez całą dobę w czasie nie przekraczającym 12 godzin dyżuru przez jednego pracownika. /system dwuzmianowy/ b/pracownicy ochrony oddelegowani do wykonywania przedmiotowej usługi ochrony będą osobami na stałe wytypowanymi do realizacji zamówienia. Jakakolwiek zmiana o ile będzie konieczna, następowała będzie /z zastrzeżeniem, że nie częściej niż jeden raz na pół roku/, po uprzednim powiadomieniu o powyższym Zamawiającego nie później niż na trzy dni przed terminem zmiany i pod warunkiem otrzymania jego zgody. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do wglądu aktualne zaświadczenie o niekaralności nowego pracownika. 6.Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ i wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz spełniają wymogi specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej w skrócie SUFO

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy świadczyli bądź świadczą co najmniej dwie usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej (urząd, bank itp.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują grupą interwencyjną oraz załączą wykaz osób z uprawnieniami /załącznik nr 6 do SIWZ/,wymaganymi przepisami ustawy o ochronie osób i mienia, które będą wykonywać zamówienie z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia. /wymagania określono w rozdziale III pkt 3/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują grupą interwencyjną oraz załączą wykaz osób z uprawnieniami /załącznik nr 6 do SIWZ/,wymaganymi przepisami ustawy o ochronie osób i mienia, które będą wykonywać zamówienie z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia. /wymagania określono w rozdziale III pkt 3/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową lub innego rodzaju dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /deliktowej i kontraktowej/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ochrony osób i mienia na kwotę minimum 1.000 000,00 zł. Przy czym, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie powyższych warunków polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dysponowanie własna grupą interwencyjną /SUFO/ - 5
  • 3 - Dysponowanie własnym alarmowym centrum odbiorczym - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny brutto w razie zmiany stawki podatku VAT według obowiązujących w tym zakresie przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin /pok.0.02/ - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin /pok.0.03/ - parter, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.