To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Warszawa-Wesoła: Dostawa materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 29463 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 17166 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie, ul. Żółkiewskiego, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, fax 022 7735909.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego województwa mazowieckiego. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: -zapewniają realizację dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, -nie zależnie od wielkości dostawy, Wykonawcy poniosą koszty dostawy, -Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu, -przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach w podpisanej umowie, -wszystkie oferowane tonery i cartridge: o muszą być produkowane zgodnie z normą ISO, o posiadają gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwrotu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeśli przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 126853,56 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORMAT Anna Szajczyk, ul. Modlińska 6 lok.104, 03-261 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 126853.56
- Oferta z najniższą ceną: 126853.56 / oferta z najwyższą ceną: 126853.56
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- Dostawa materiałów biurowych i etykiet do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze Ilość zadań: 11
- DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO A4, MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.