Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Gdańsk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 14 pakietach
Numer ogłoszenia: 294621 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 14 pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 14 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego: Pakiet - Wirówka - szt. 1 Pakiet 2 - Mikroskop laboratoryjny - szt. 6 Pakiet 3 - Szafa chłodnicza - szt. 1 Pakiet 4 - Dynamometr ręczny analogowy - szt. 1 Pakiet 5 - Kardiomonitor z pomiarem rzutu serca - szt. 1 Pakiet 6 - Mikrowirówka - szt. 1 - Wytrząsarka Vortex - szt. 1 Pakiet 7 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1 - Wytrząsarka Vortex - szt. 1 Pakiet 8 - Mikroskop stereoskopowy do obserwacji w świetle odbitym, przechodzącym i mieszanym - szt. 1 Pakiet 9 - Wiskozymetr rotacyjny - szt. 1 Pakiet 10 - 12-pozycyjny próżniowy system SPE - szt. 1 Pakiet 11 - System do diagnostyki i kontroli zaburzeń oddychania w czasie snu - kpl. 2 Pakiet 12 - Mikroskop biologiczny - szt. 1 Pakiet 13 - Wirówka próżniowa z pułapką mrożącą - szt. 1 Pakiet 14 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2, 38.51.00.00-3, 38.00.00.00-5, 33.12.31.00-3, 42.93.10.00-1, 38.42.52.00-2, 33.10.00.00-1, 38.51.52.00-0, 33.19.41.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, b) w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie, c) w innych wypadkach, gdy zmiany nie są istotne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Wirówka - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1- Wirówka - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Mikroskop laboratoryjny - szt. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Mikroskop laboratoryjny - szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Szafa chłodnicza - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Szafa chłodnicza - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dynamometr ręczny analogowy - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Dynamometr ręczny analogowy - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Kardiomonitor z pomiarem rzutu serca - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Kardiomonitor z pomiarem rzutu serca - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.31.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Mikrowirówka- szt. 1 - Wytrząsarka Vortex- szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Mikrowirówka- szt. 1 - Wytrząsarka Vortex- szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2, 42.93.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1 - Wytrząsarka Vortex - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1 - Wytrząsarka Vortex - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2, 42.93.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Mikroskop stereoskopowy do obserwacji w świetle odbitym, przechodzącym i mieszanym - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Mikroskop stereoskopowy do obserwacji w świetle odbitym, przechodzącym i mieszanym - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Wiskozymetr rotacyjny - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Wiskozymetr rotacyjny - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.52.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - 12-pozycyjny próżniowy system SPE - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - 12-pozycyjny próżniowy system SPE - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - System do diagnostyki i kontroli zaburzeń oddychania w czasie snu - kpl. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - System do diagnostyki i kontroli zaburzeń oddychania w czasie snu - kpl. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Mikroskop biologiczny - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Mikroskop biologiczny - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.52.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Wirówka próżniowa z pułapką mrożącą - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - Wirówka próżniowa z pułapką mrożącą - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- DOSTAWA ZESTAWU DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK (KONCENTRATOR DO PRÓBEK, WAGA, WIRÓWKA, WYTRZĄSARKA Z REGULACJĄ TEMPERATURY, ZESTAW PIPET, DYGESTORIUM) DO MIEJSCA WSKAZANEGO W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- Dostawy przyrządów do przetoczeń, kraników trójnożnych, masek do tlenu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.