eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceRozbudowa ul. Bratkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Skierniewice: Rozbudowa ul. Bratkowej
Numer ogłoszenia: 294604 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ul. Bratkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej w ul. Bratkowej - nawierzchnia ulicy będzie budowana poprzez wykonanie jezdni o szerokości 4,5 m o nawierzchni asfaltowej, na podbudowie z tłucznia i warstwie odcinającej z piasku. Odwodnienie nawierzchni ulicy odbywać się będzie do istniejących studni chłonnych i w pobocza gruntowe. Wykonanie nowej nawierzchni ulicy wymaga usunięcia kolizji z mediami infrastruktury technicznej: - przebudowy odcinka kabla telekomunikacyjnego, - przebudowy przyłącza elektroenergetycznego do posesji nr 119/2. Powierzchnia projektowanej jezdni wynosi - 3413,0 m2 Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach do SIWZ i projektach budowlanych, które są do wglądu wykonawców w Wydziale Realizacji Inwestycji tut. Urzędu , pok. nr 12, ul. Floriana 9. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 16 .09.2009r. do godz. 11:30 w wysokości 10.000,-zł Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI - wadium - przetarg na wykonanie: Rozbudowa ul. Bratkowej w Skierniewicach Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Wadium należy wnieść na czas związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. 9. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 do siwz Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia. Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, i) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 300 tys. zł W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 9. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 9 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy. Zamawiający w trybie art. 87 ust.2 poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 do siwz Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia. Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) wwnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym:udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzorustanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, i) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 300 tys. zł W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 9. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 9 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice 96-100 Skierniewice ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice 96-100 Skierniewice ul. Rynek 1 Sekretariat pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.