Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Warszawa: Wykonanie zamówienia uzupełniającego na likwidację skutków zdarzeń na drogach - Pogotowie Interwencyjnego Oczyszczania do zamówienia podstawowego nr 188/2010 w ramach zadania nr 2;
Zadanie II (Radzymin) drogi utrzymywane przez Rejon w Bożej Woli, Mińsku Maz. (Obwód Drogowy w Zawiszynie), Ostrołęce, Ostrowi Maz. Oraz trasa S8 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 294585 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego na likwidację skutków zdarzeń na drogach - Pogotowie Interwencyjnego Oczyszczania do zamówienia podstawowego nr 188/2010 w ramach zadania nr 2; Zadanie II (Radzymin) drogi utrzymywane przez Rejon w Bożej Woli, Mińsku Maz. (Obwód Drogowy w Zawiszynie), Ostrołęce, Ostrowi Maz. Oraz trasa S8 w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia uzupełniającego na likwidację skutków zdarzeń na drogach - Pogotowie Interwencyjnego Oczyszczania do zamówienia podstawowego nr 188/2010 w ramach zadania nr 2; Zadanie II (Radzymin) drogi utrzymywane przez Rejon w Bożej Woli, Mińsku Maz. (Obwód Drogowy w Zawiszynie), Ostrołęce, Ostrowi Maz. Oraz trasa S8 w Warszawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Dotyczącego: likwidacji skutków zdarzeń na drogach - Pogotowie Interwencyjnego Oczyszczania do zamówienia podstawowego nr 188-2010 w związku z koniecznością wykonywania prac związanych z likwidacją skutków zdarzeń na drogach, a w szczególności usuwania z dróg zwłok zwierzęcych, które nie mogły być dokładnie przewidziane i oszacowane. Prace związane z likwidacją skutków zdarzeń na drogach zrealizowano w ramach umowy nr 24-2011 z dnia 22 lutego 2011 r. na Likwidację skutków zdarzeń na drogach GDDKiA Oddziału w Warszawie - Pogotowie Interwencyjnego Oczyszczania w podziale na 4 zadania w zakresie zadania nr 2, drogi utrzymywane przez Rejony w Bożej Woli, Mińsku Maz. Obwód Drogowy w Zawiszynie, Ostrołęce, Ostrowi Maz., oraz trasa S 8 w Warszawie, w związku ze znacznie zwiększoną liczbą zdarzeń z udziałem zwierząt na drogach i obowiązkiem ich zabrania i utylizacji nastąpiło wyczerpanie się kwoty umownej przed terminem. Ponadto założenia zamówienia podstawowego o nr 188-2010 zakładało podział sieci dróg Oddziału na cztery zadania, brak zgłoszenia Wykonawcy na IV zadanie spowodował konieczność wykonania zwiększonego zakresu prac przez Wykonawców II i III zadania. Ostatnie rozliczenia likwidacji skutków zdarzeń wskazują na zwiększoną ilość kolizji z udziałem zwierzyny leśnej o dużej masie ;łosie, jelenie, sarny, dziki;, co w znacznym stopniu przyspieszyło wykorzystanie wartości umowy. Dlatego zasadnym jest skorzystanie z art. 67 ust 1 pkt 6 Prawa Zamówień Publicznych do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na wykonanie przedmiotowych robót Wykonawcy, konsorcjum firm: -WARDEX Andrzej Wardak -Przedszkole Niepubliczne Akademia Przedszkolaka Sławomir Wardak Zamówienie spełnia wszystkie przesłanki do przeprowadzenia zamówienia uzupełniającego: 1.Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły więcej niż 3 lata. Po uprzednim przeprowadzeniu postępowania przetargowego na zamówienie podstawowe nr 188-2010 umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 22.02.2011 r. 2.Wartość zamówienia podstawowego na zadanie 2 wynosiło 212 250,00 PLN netto. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego 52 835,00 PLN netto, czyli 25% wartości zamówienia podstawowego. Dotychczas nie udzielono zamówień uzupełniających dla tego zadania. 3.Zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia podstawowego i składa się wyłącznie z pozycji kosztorysowych występujących w umowie z Wykonawcą. 4. Zamówienia uzupełniającego zachowuje tożsamość z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres robót wykonywanych w ramach zamówienia uzupełniającego dotyczy tego samego przedmiotu, ma takie samo przeznaczenie i będzie polegac na wykonaniu takich samych czynności jak w zamówieniu podstawowym. 5.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6.Zamówienie uzupełniające w wysokości 25% było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego nr 188-2010 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
WARDEX Andrzej Wardak, ul. Żeromskiego 54A, 05-250 Radzymin, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2026 - 2027
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2025/2026 w obwodach nr: 4, 6, 9, 11, 12
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Stara Kamienica w sezonie 2025/2026
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





