Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-03
Zakopane: Sprzęt i ekwipunek ratowniczy
Numer ogłoszenia: 294582 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt i ekwipunek ratowniczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ekwipunek ratowniczy: GRUPA 1 BUTY LETNIE 28 par - buty górskie przeznaczone na podejścia, podeszwa typu wibram z wkładką amortyzującą, gumowy otok zabezpieczający buta przed uszkodzeniami i przemakaniem, sznurowane do samego dołu dla lepszego dopasowania i trzymania stopy, wysokość buta poniżej kostki, waga buta przy rozmiarze 42 EU - max 1100 g 1 para. GRUPA 2 KURTKA TECHNICZNA 20 szt. - lekka, wiatroodporna kurtka, materiał szybkoschnący, oddychający, odporny na ścieranie, lekkie, elastyczne obszycie mankietów, dół regulowany za pomocą ściągacza, przynajmniej 2 kieszenie zewnętrzne, kaptur z elastycznym wykończeniem, dający się założyć na kask, kurtka zapinana na zamek do samego dołu, kolor w gamie kolorów: czerwony, znakowanie produktu logotypami TOPR i jego sponsorów. GRUPA 3 KURTKA ZEWNĘTRZNA 35 szt. - lekka, wodoszczelna i wiatroodporna kurtka wykonana z materiału GORE-TEX PACKLITE lub GORE-TEX active, lekki, wytrzymały, oddychający, wodoszczelny i wiatroszczelny materiał, rozpinana na zamek na całej długości, posiada minimum 2 kieszenie zapinane na zamek i możliwość korzystania z nich po założeniu uprzęży, kaptur umożliwiający założenie na głowę z kaskiem i wygodne noszenie, kolor czerwony, ew. z dodatkiem czarnego lub grafitu, wszystkie szwy podklejane, waga do 380 g, znakowanie produktu logotypami TOPR i jego sponsorów. KURTKA TERMICZNA PUCHOWA GRUPA Z 35 szt. wypełnienie - naturalny puch, ergonomiczny i dopasowany krój, dopasowany, regulowany kaptur kompatybilny z kaskiem, rozpinana na całej długości na zamek, minimum 2 kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek, elastyczne mankiety, waga kurtki max. 280 g dla rozmiaru M, kolor w gamie kolorów: czerwony, znakowanie produktu logotypami TOPR i jego sponsorów. GRUPA 4 UPRZĄŻ SKITUROWA - GRUPA X 20 szt. - lekka uprząż asekuracyjna, odpinane klamry na udach pozwalające na założenie/zdjęcie bez potrzeby zdejmowania raków czy nart, minimum 2 szpejarki na pasie biodrowym, waga - max. 230 g dla rozmiaru M, Posiada atest UIAA, UNIWERSALNE NARZĘDZIE WIELOFUNKCYJNE - GRUPA X 40 szt. - wykonane z wysokiej jakości stali, posiadające minimum następujące funkcje: gładkie ostrze, kombinerki, śrubokręt krzyżakowy, śrubokręt płaski mały, śrubokręt płaski duży, przecinacz do drutu, pilnik, piła do drewna. Długość po złożeniu: 9-11cm. Waga: 170-210g. W zestawie pokrowiec na narzędzie. Sprzęt nurkowy: GRUPA 5 SUCHY SKAFANDER NURKOWY 5 szt. ergonomiczny krój, kolor materiału: czarny, rozmiary dostosowane do potrzeb nurków TOPR po wyborze najkorzystniejszej oferty, teleskopowy tors, obrotowy zawór dodawczy, wysokoprofilowy zawór upustowy, materiał - neopren - wysokiej odporności na ścieranie, elastyczny, gramatury 500-550g na m2, wzmocnienia na kolanach kevlar, dodatkowy zamek chroniący zamek gazoszczelny, zamki plastikowe w układzie front-zip, dwie obszerne kieszenie typu cargo, manszety i kryza wykonane z lateksu HD, docieplająca kryza neoprenowa, kaptur neoprenowy osobno 9 mm, wężyk średniego ciśnienia, zintegrowane buty typu kalosz, torba na skafander w komplecie, znakowanie produktu logotypami TOPR i jego sponsorów. GRUPA 6 1. AUTOMAT ODDECHOWY 3 kpl. pierwszy + drugi stopień produkt certyfikowany, w tym certyfikat EN250, przystosowany do wód zimnych (poniżej 10oC). Pierwszy stopień membranowy, odciążony, 1 wyjście wysokiego ciśnienia, 4 wyjścia średniego ciśnienia, izolacja komory wodnej, sucha komora, ciśnienie pracy do 300 bar, ciśnienie średnie 9,0 - 9,5 AT Drugi stopień obciążony, współbieżny, regulacja siły docisku grzybka, regulacja efektu Venturiego, wymiennik ciepła zwiększający odporność na zamarzanie, możliwość zmiany konfiguracji praworęczna - leworęczna 2. BUTLA NURKOWA 7 l WRAZ Z ZAWOREM 6 szt. produkt certyfikowany certyfikat zaworu EN250, ciśnienie pracy minimum 300 bar, wykonanie bez spawów, złącze DIN 3. LATARKA NURKOWA GŁÓWNA 1 kpl. wysokiej jakości wykonanie, kąt światła stały w zakresie: 10-16o, maksymalna siła światła ok. 3500 lum lub więcej, co najmniej dwa tryby świecenia odporna na uszkodzenia, przewód łączący latarkę z akumulatorem, długości minimum 105 cm, akumulator minimum 10Ah, maksymalna głębokość użytkowania minimum 90m, wysokiej jakości diody, gwarancja akumulator min. 6 miesięcy, akumulator litowo-jonowy lub o podwyższonej jakości 4. LATARKA NURKOWA ZAPASOWA 7 szt. backup, siła światła 1000 lum lub więcej, zasilana trzema bateriami R14 5. ANALIZATOR TLENOWO - HELOWY 1 kpl. przeznaczony do wykonywania mieszanek trymiksowych, czytelny wyświetlacz, z możliwością podświetlenia, duża trwałość czujników, łatwa wymiana czujników 6. KAMIZELKA GRZEWCZA NURKOWA 7 szt. wysokiej jakości wykonanie, zasilanie akumulatorem wewnątrz skafandra, akumulator wodoodporny, litowo-jonowy lub o lepszych parametrach, możliwość regulacji siły grzania podczas zanurzenia, ogrzewanie za pomocą promieniowania podczerwonego, rozmiary dostosowane do potrzeb nurków TOPR po wyborze najkorzystniejszej oferty, zapinana na zamek z przodu 7. KOŁOWROTEK NURKOWY JASKINIOWY 3 szt. wykonany z aluminium, konstrukcja uniemożliwiająca splątanie poręczówki pod wodą, duża śruba blokująca, możliwość nawinięcia 120 m lub więcej poręczówki nurkowej 8. ZNACZNIKI NURKOWE 14 szt. strzałki, markery prostokątne lub okrągłe, wykonane z plastiku, dostępne, w co najmniej dwóch kolorach. Sprzęt do ratownictwa w wodach górskich: GRUPA 7 1.KOMBINEZON NEOPRENOWY 8 kpl. jednoczęściowy z kapturem, kolor kombinezonu: czerwony ew. z czarnymi wstawkami, grubość neoprenu od 5 do 6,5 mm, zamek z przodu kombinezonu, usytuowany z prawej strony klatki piersiowej, szwy dodatkowo klejone, ukryte, wzmocnienia na przedniej części podudzia, najlepiej od kostek do kolan oraz na łokciach. Wzmocnienia nie mogą być przyszywane, muszą być zwulkanizowane z neoprenem, znakowanie produktu logotypami TOPR i jego sponsorów. 2.UPRZĄŻ DO RATOWNICTWA W WODACH GÓRSKICH 18 szt. dedykowana do ratownictwa w rzekach górskich, posiada osłonę na siedzenie z PVC, chroniąca piankę przed uszkodzeniem z możliwością demontażu (rzep na pasie biodrowym), wygodny pas biodrowy z wyściółką, dwie klamry na pasie biodrowym, do szybkiej, obustronnej regulacji, punkt zbiorczy uprzęży stały z wszytym na stałe łącznikiem, sztywne szpejarki. 3. BUTY do ratownictwa w wodach górskich 8 par zapewniające dobrą ochronę stóp, uszyte z trwałego materiału i powinny odprowadzać wodę, obszyte neoprenem w okolicy stawu skokowego, podeszwa z odpowiednim bieżnikiem, wykonana z materiału antypoślizgowego, asymetryczny system sznurowania z możliwością ukrycia sznurówek. 4. PRZYRZĄD ASEKURACYJNO - ZJAZDOWY TYPU ÓSEMKA 18 szt. klasyczna ósemka asekuracyjno - zjazdowa o obłych kształtach umożliwiająca płynną asekurację od dołu oraz bezpieczny zjazd w dwóch możliwościach - szybkiej i wolnej. 5. PRZYRZĄD ZJAZDOWY Z KARABINKIEM HMS 18 kpl. umożliwiający łatwość wpinania i wypinania liny jak i możliwość regulacji zwiększania tarcia - prędkości w czasie zjazdu, skonfigurowany z karabinkiem łatwo wypinanym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.80.00.00 - Sprzęt osobisty i pomocniczy 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga przedstawienia wykazu dostaw z ostatnich 3 lat o takim samym lub podobnym rodzaju
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
certyfikat CE dopuszczenia wyrobów na terenie EU.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie oferenta - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 14:00, miejsce: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
więcej: Sprzęt osobisty i pomocniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.