Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Opoczno: Gaz propan- butan w butlach
Numer ogłoszenia: 294515 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gaz propan- butan w butlach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n. Gaz propan- butan w butlach. 2. Przedmiot zamówienia stanowią powtarzające się okresowo dostawy gazu płynnego propan- butan (norma: PN 82/c-96000 mix), w prognozowanych ilościach w skali 1 miesiąca: 1) gaz w butlach zwykłych 11 kg (do kuchenek ), w ilości średnio: 300 sztuk/ miesiąc (3300 kg/ miesiąc), 2) gaz w butlach z zaworem fazy płynnej (do wózków- butle 10 kg lub 11 kg), w ilości średnio: a) butle 11 kg- 100 sztuk/ miesiąc(1100 kg/ miesiąc), b) butle 10 kg- 110 sztuk/ miesiąc(1100 kg/ miesiąc). Prognozowana ilość w skali 12 miesięcy: 1) gaz w butlach 11 kg (zwykłe), w ilości średnio: 3600 sztuk (39600 kg), 2) gaz w butlach z zaworem fazy płynnej, w ilości średnio: a) butle 11 kg -1200 sztuk (13200 kg), b) butle 10 kg-1320 sztuk (13200 kg), 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy, związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca obowiązany jest dostarczać gazy o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie. 2) Gazy winny być dostarczane w butlach o odpowiednim stanie technicznym, nie stwarzającym zagrożeń dla pracowników Zamawiającego oraz użytkowników butli. 3) Jednocześnie z realizacją dostawy gazów, Wykonawca odbierze od Zamawiającego puste butle. Liczba odbieranych pustych butli równać się będzie każdorazowo z liczbą dostarczonych butli napełnionych gazami. Każda z dostarczonych, napełnionych gazami butli winna być zaplombowana w sposób uniemożliwiający otworzenie zaworu butli bez uszkodzenia plomby. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do każdej partii dostarczonych gazów ważny dokument dotyczący jakości danej partii dostarczonych gazów, w szczególności określający parametry fizyko-chemiczne tych gazów i potwierdzający zgodność parametrów jakości gazów z parametrami wynikającymi z norm określonych w obowiązujących przepisach oraz karty charakterystyki dostarczonych gazów. Jeżeli wymagane wyżej informacje ujęte są w kartach charakterystyki, wystarczy dołączenie kart charakterystyki. 5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć oświadczenie we własnym imieniu o zgodności parametrów jakości dostarczonych Zamawiającemu gazów z parametrami jakości wynikającymi z norm określonych w obowiązujących przepisach. 4. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca obowiązany jest do realizacji stałych, bezpiecznych dostaw zamawianych gazów celem bieżącego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem wykonawcy spełniającym wymagania przepisów prawa powszechnego. 2) Dostawy gazów realizowane będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania zawartej umowy- 12 miesięcy. 3) Zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego, z określeniem rodzaju gazów oraz ilości, nastąpi faksem na numer Wykonawcy podany w zawartej umowie. Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie faksu. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu gazy w terminie 48 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia. 5) Wydanie przedmiotu zamówień sukcesywnych nastąpi każdorazowo w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie. 6) Do odbioru gazów uprawnieni są pracownicy Zamawiającego. Odbiór gazów każdorazowo potwierdzony zostanie protokółem zdawczo- odbiorczym. 5. Miejsce wykonania zamówienia: Miejscem wykonywania zamówienia, tj. wydawania Zamawiającemu butli z gazami, stosownie do złożonego zamówienia oraz odbierania pustych butli, jest siedziba Zakładu Usług Komunalnych P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie na ul. Targowej 9, 26-300 Opoczno..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.22.00.0 - Propan i butan .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu hurtowego i realizacji dostaw gazów, w tym gazów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia- ocena na podstawie złożonego oświadczenia i dołączonych dokumentów, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia- w ciągu 3 lat poprzedzających ogłoszenie niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę o łącznej wartości (netto) dla danego kontrahenta w wysokości minimum 50.000,00 zł w skali następujących po sobie 12 miesięcy- ocena na podstawie złożonego oświadczenia i dołączonych dokumentów, 3) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponują co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym do transportu gazów w butlach- ocena na podstawie złożonego oświadczenia i dołączonych dokumentów, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- nie zalegają z daninami publiczno-prawnymi oraz na dzień otwarcia ofert, posiada polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC, z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł- ocena na podstawie złożonego oświadczenia i dołączonych dokumentów, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- ocena na podstawie złożonego oświadczenia i dołączonych dokumentów, stosownie do art. 24 ustawy, 2. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4. akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ), Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. 4. aktualny dokument koncesji na magazynowanie, obrót i transport gazów w butlach, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Wymagane jest dołączenie do dokumentu koncesji potwierdzenia opłaty koncesyjnej za rok 2008. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualną na dzień upływu terminu składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC oraz ubezpieczenia na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ), 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (wzór: załącznik nr 4 do SIWZ), 9. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w tej formie, 10. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie jest karalne. Forma dokumentów Wymagane oświadczenia woli, określone wyżej w ust. 1 i 2, a także dokument określony w ust. 10 należy złożyć w oryginale. Pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii- dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- pieczęć firmowa oraz podpis czytelny albo nieczytelny i pieczęć imienna. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty i egzemplarz umowy. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich dokumentów, których złożenie jest konieczne do oceny oferty. W przypadku nie złożenia dokumentu lub złożenia dokumentu nie spełniającego wymagań lub zawierającego braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę (faksem) do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 4 dni od daty doręczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby BCU w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Stawiamy na przemysł ceramiczny - utworzenie BCU poprzez rozbudowę budynku szkoły przy ul. Kossaka w Opocznie"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi łączącej ul. Targową z ul. Łąkową w Opocznie.
- MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a
- Remont drogi powiatowej nr 3141E w Giełzowie
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.