Ogłoszenie z dnia 2006-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa systemu do mikro obróbki EDM Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania (dawniej Instytut Obróbki Skrawaniem), do kontaktów: Wasilewski Piotr Andrzej, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 012 63 17 201, fax +48 012 633 94 90, e-mail: piotr.wasilewski@ios.krakow.pl, http://www.ios.krakow.pl; http://www.iztw.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu do mikro obróbki EDM. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do mikro obróbki EDM obejmującego precyzyjną obrabiarkę mikroelektroerozyjną ze sterowaniem 4D (X, Y, Z oraz oś C), generator oraz urządzenie do kształtowania mikroelektrod. System do mikroobróbki winien składać się z części obrabiarkowej wraz z układem optycznym do pozycjonowania oraz nadzoru procesu obróbkowego, układu obiegu dielektryka, generatora impulsów prądu roboczego, jednostki sterującej CNC wraz z oprogramowaniem dla jedno i wieloosiowej obróbki mikro EDM oraz urządzenia do wytwarzania mikro elektrod. Część obrabiarkowa winna posiadać precyzyjną stabilną konstrukcję i wyposażona być w precyzyjne głowicę obrotową wraz z precyzyjnym uchwytem i prowadzeniem elektrody roboczej. Układ obiegu dielektryka powinien posiadać zbiornik z możliwością filtrowania, kontroli temperatury i przewodności stosowanego dielektryka (woda dejonizowana, ciecz węglowodorowa). Urządzenie winno zapewnić wieloosiową wysoko precyzyjną obróbkę EDM z zastosowaniem precyzyjnych elektrod rurkowych i prętowych. Zastosowane rozwiązania zespołów w obrabiarce winny zapewnić wysoką zdolność produkcyjną oraz wysoką niezawodność procesu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania, ul. Wrocławska 37a, PL-30-011 Kraków. Kod NUTS: PL063. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.43.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali Oryginalny kod CPV: 31.12.00.00 - Generatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.00.00 - Generatory Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 650 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 126;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wykonawca, który chce wnieść wadium w innej niż pieniężna, dopuszczonej przepisami formie, winien uzgodnić zapisy poręczeń i gwarancji na co najmniej pięć dni przed datą jego wniesienia, celem zapewnienia skuteczności wadium. Treść poręczeń i gwarancji winna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wadium to jest mu należne. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto bankowe zamawiającego w Banku Przemysłowo Handlowym S.A. Oddział w Krakowie, ul. Dunajewskiego 8, numer konta bankowego: 60 1060 0076 0000 4113 3000 0231. Warunek wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się za spełniony jedynie w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (art. 454 Kodeksu cywilnego). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenia finansowe w PLN Zapłata wartości umowy nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu dostawy przez strony umowy i otrzymaniu od Wykonawcy oryginału faktury handlowej. Płatność faktury handlowej realizowana będzie w terminie do 30 dni od realizacji dzieła i otrzymania oryginału faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi głównego przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z adnotacją "Oświadczam, że niniejszy dokument jest aktualny na dzień składania ofert". Odpis lub zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę(y) upoważnioną(e) do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy (należyta reprezentacja); W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego; b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) w przypadku spółki cywilnej należy do oferty dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika/przedsiębiorcy spółki. 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - wymagane dla wykonawców występujących wspólnie; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane dla podmiotów zbiorowych; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 9. Upoważnienie wystawione przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia do dystrybucji jego wyrobów (autoryzowany dealer, autoryzowany reseller, bussines partner, partner handlowy); 10. Dokument potwierdzający wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale; 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że dostawy te zostały wykonane należycie, sporządzony na formularzu zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 2. Wymagane dla tego typu aparatury i urządzeń certyfikaty, zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane z obowiązującymi dyrektywami nowego podejścia UE, które przewidują znakowanie wyrobów CE; 3. Certyfikat ISO 9001:2000 producenta w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia; 4. Udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty - 80% ocena parametrów technicznych - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/384/D/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.07.2006, cena - 12,20 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata w kasie zamawiającego w jego siedzibie lub przelewem na konto bankowe zamawiającego w Banku Przemysłowo-Handlowym S.A. Oddział w Krakowie, ul. Dunajewskiego 8, numer konta bankowego: 60 1060 0076 0000 4113 3000 0231. W przypadku wysłania specyfikacji, do ceny specyfikacji doliczone zostaną koszty przesyłki pocztowej lub kurierskiej. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.07.2006, godzina 13:00, Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, bud. E sala wykładowa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Nr projektu WKP_1/1.4.2/2004/72/72/154 SPO-WKP 1.4.2 Doposażenie laboratoriów Instytutu Obróbki Skrawaniem świadczących specjalistyczne usługi dla przedsiębiorstw. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego - Zadanie : Budowa wielopoziomowego parkingu w ramach programu Przebudowa USDK
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych - w kursie "Asystent rodziny"
- Usunięcie usterek pokontrolnych instalacji elektrycznych w dwóch domach studenckich Zamawiającego wraz z ponownym wykonaniem badań i pomiarów instalacji elektrycznej
- Usługa wycięcia drzew, przycięcia korony drzew, usunięcia ewentualnych połamanych gałęzi na terenie działania OT KOWR w Krakowie
- Dostawa podnośników widłowych akumulatorowych o udźwigu minimum 3 ton
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup oprogramowań i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki"
- "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska - II postępowanie"
- Rozbudowa systemu enova365
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.