eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PińczówBUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE PIŃCZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Pińczów: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE PIŃCZÓW
Numer ogłoszenia: 29448 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3573871 do 75 w. 47, faks 041 3572645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE PIŃCZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej, na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5 m3 dobę, działających na metodzie osadu czynnego z napowietrzaniem dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Pińczów. Należy zaprojektować 245 szt. przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Pińczów. Szczegółowy wykaz nieruchomości z podziałem na miejscowości, dla których należy opracować dokumentację zostanie przekazany Wykonawcy z dniem podpisania umowy. W trakcie opracowania dokumentacji należy w trybie roboczym uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania technologiczne oraz przedłożyć propozycje rozwiązań do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zaprojektowania przydomowych oczyszczalni ścieków maksymalne o 100 szt. na etapie realizacji zamówienia. Zastrzeżenie powyższe jest zależne min. od braku możliwości budowy oczyszczalni z przyczyn technicznych bądź formalnych jak również ostatecznej weryfikacji listy zgłoszeń mieszkańców. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. Wynagrodzenie zostanie określone na podstawie ilości faktycznie zaprojektowanych oczyszczalni. W przypadkach, gdzie nie ma możliwości budowy oczyszczalni z powodów technicznych bądź formalnych należy przedłożyć Zamawiającemu pisemną opinię wraz z uzasadnieniem przyczyn. Zakres opracowania: wykonanie projektu z ustaleniem parametrów oczyszczalni dla każdego odbiorcy, w zależności od warunków geotechnicznych gruntu i jakości oraz ilości odprowadzanych ścieków, przy projektowaniu należy uwzględnić jak najniższe koszty eksploatacji na etapie użytkowania oczyszczalni. Przyjęta technologia musi gwarantować stopień oczyszczenia ścieków zgodny z wymogami polskich norm i przepisów Unii Europejskiej w tym zakresie. opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego - z wyodrębnieniem przykanalików i oczyszczalni - dla każdej oczyszczalni oddzielnie. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sporządzenie w wersji elektronicznej całego zakresu opracowania dla przedmiotowego zadania w tym przedmiar robót i kosztorys nakładczy w formacie ath. pozyskanie map z ośrodka dokumentacji jest po stronie Zamawiającego. wykonanie niezbędnego rozpoznania hydrogeologicznego na działce rozwiązanie projektowe dotyczące lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków winno znajdować się w granicach działki właściciela nieruchomości. zgłoszenie robót budowlanych w imieniu Gminy Pińczów - Inwestora w Starostwie Powiatowym w Pińczowie - uzyskanie zaświadczenia (zaświadczeń), że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszenia (zgłoszeń). Całość przedmiotu zamówienia należy przygotować w wersji elektronicznej, zaś w wersji papierowej dokumentację techniczną w 4 egz.; specyfikacje techniczne w 1 egz., kosztorys inwestorski, przedmiar robót i kosztorys nakładczy - po 1 egz. 2) Przedmiot zamówienia określony w ppkt.1) należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.Nr 202, poz.2072), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), czyli: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) - zał. nr 2 do SIWZ; 2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 24.02.2009r, do godziny 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.