Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Warszawa: PN-19/2010 Wykonanie i dostarczenie do Centrali ARR wydawnictw
Numer ogłoszenia: 294444 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-19/2010 Wykonanie i dostarczenie do Centrali ARR wydawnictw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wydrukowanie, prace introligatorskie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego każdego wymienionego wydawnictwa: - 3 broszury w formacie A5, - teczka ofertowa w formacie C4, - album w formacie B5 w 3 wersjach językowych, - segregator na karty w formacie A5, - karty do segregatora w formacie A5, - książeczki do kolorowania w formacie A5, - puzzle min. 100 elementów. w terminie nie dłuższym niż 15 dni od każdorazowego protokolarnego odebrania od Zamawiającego zaakceptowanego przez Zamawiającego wydruku próbnego wysokiej jakości kolejnego wydawnictwa. Termin 15 dni wydłuża się do nie więcej niż 30 dni w przypadku wydawnictw: album w formacie B5 w 3 wersjach językowych i segregator na karty w formacie A5. W przypadku, gdy koniec terminu 15 lub 30 dni przypada w sobotę lub dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, to termin ten upływa pierwszego dnia roboczego następującego po ww. dniu o godz.14:00. 2. Skierowane do druku wydawnictwa muszą posiadać następujące parametry: a) 3 broszury w formacie A5 (148 mm x 210 mm) liczba stron: broszura 1: 8 stron w nakładzie 3 000 egzemplarzy broszura 2: 12 stron w nakładzie 10 000 egzemplarzy broszura 3: 12 stron w nakładzie 10 000 egzemplarzy papier: - kreda mat 150 g / m2 druk: - 5+4+lakier zabezpieczający na zewnątrz (5+4 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta lakierem zabezpieczającym na zewnątrz, zaś reszta stron jest drukowana w 4 kolorach) introligatornia: oprawa zeszytowa - 2 zszywki, b) teczka ofertowa w formacie C4 (229 mm x 324 mm x 5 mm): nakład: - 3000 egzemplarzy, szerokość grzbietu: - 5 mm, kieszeń (skrzydełko) z jednej wewnętrznej strony, papier: - kreda 280 g / m2 druk: - 5+4 + folia mat + lakier UV wybiórczo (5 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta folią zabezpieczającą mat i miejscowo lakierem UV, środek drukowany jest w 4 kolorach) introligatornia: - przygotowanie wykrojnika wg projektu Zamawiającego, sztancowanie, bigowanie c) album w formacie B5 w 3 wersjach językowych (182 mm x 257 mm): liczba stron: wersja nr 1 polska: 300 stron w nakładzie 2 000 egzemplarzy wersja nr 2 angielska: 300 stron w nakładzie 1 000 egzemplarzy wersja nr 3 niemiecka: 300 stron w nakładzie 1 000 egzemplarzy papier: - kreda mat 150 g / m2 - w środku albumu - okładka sztywna - oklejka kreda 115 g / m2 - wklejka kreda 115 g / m2 druk: - 5+4 + folia mat + lakier UV wybiórczo (5 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta folią zabezpieczającą mat i miejscowo lakierem UV, zaś reszta stron jest drukowana w 4 kolorach, łącznie z wklejką) introligatornia: - oprawa szyta nićmi d) segregator na karty w formacie A5 (szerokość maks. po rozłożeniu 380 mm x 230 mm x 25 mm) segregator w nakładzie: 3 500 egzemplarzy papier: - tektura grubości ok. 1,9 mm, - oklejka kreda 115 g / m2 - wklejka kreda 115 g / m2 druk: - 5+4 + folia mat + lakier UV wybiórczo (5 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki-oklejki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta folią zabezpieczającą mat i miejscowo lakierem UV, zaś wnętrze-wklejka jest drukowane w 4 kolorach oraz pokryte folią zabezpieczającą mat) introligatornia: - segregator z mechanizmem do wpinania dokumentów, dwuszczękowym o wysokości 16 mm e) karty do segregatora w formacie A5 (148 mm x 210 mm) liczba stron: -25 różnych dwustronnych kart, każda w nakładzie 3 500 egzemplarzy papier: - PCV mat grubości ok. 0,2 mm, druk: - 4+4 + lakier UV wybiórczo (4 oznacza, że obie strona każdej karty są drukowane w 4 kolorach oraz miejscowo lakierem UV) introligatornia: - wycinanie otworów pasujących do mechanizmu segregatora z pkt. d) - wpięcie kart w każdy segregator, w kolejności podanej przez Zamawiającego f) książeczki do kolorowania w formacie A5 (148 mm x 210 mm): liczba stron: - 12 stron w nakładzie 13 000 egzemplarzy papier: - kreda 250 g / m2- okładka książeczki do kolorowania, - karton min. 115 g / m2 - w środku książeczki do kolorowania druk: - 5+4+lakier zabezpieczający (5+4 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta lakierem zabezpieczającym, zaś reszta stron jest drukowana w 4 kolorach) introligatornia: - oprawa zeszytowa - 2 zszywki g) puzzle min. 100 elementów (ok. 276 x 416 mm) liczba: - 10 000 kompletów elementów - 10 000 egzemplarzy pudełek kartonowych dostosowanych do liczby elementów puzzli papier: - tektura grubości ok. 1,9 mm, - okleina puzzli kreda 115 g / m2 - pudełko kartonowe dostosowane grubością i rozmiarami do liczby elementów puzzli - okleina wieka pudełka kreda 115 g / m2 druk: - 5+0+lakier zabezpieczający (5+0 oznacza, że okleina puzzli i okleina pudełka jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta lakierem zabezpieczającym, introligatornia: - sztancowanie puzzli, składnie i sklejanie pudełka, umieszczenie kompletu puzzli w każdym pudełku 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostarczenia zamówienia oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw, zmiany liczby wydawnictw oraz zmianę niektórych parametrów wydawnictw m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy i stanowiącej załącznik nr 4 do umowy. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Tak, 4000,00 PLN (słownie:cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (Usługi drukowania i dystrybucji), o wartości co najmniej 250.000 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostarczenia zamówienia oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw, zmiany liczby wydawnictw oraz zmianę niektórych parametrów wydawnictw m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.