Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Jelenia Góra: Dostawa owoców i warzyw dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 294304 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, faks 075 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa owoców i warzyw dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 01131321-0 Jabłka, kg-1300 01131322-7 Gruszka, kg-150 01131111-5 Banan, kg- 250 01131111-8 Kiwi, kg-100 01131240-8 Mandarynki, kg-250 01131220-2 Pomarańcze, kg-120 01131210-9 Cytryny, kg- 140 01131334-4 Śliwki kg- 130 01131230-5 Grapefruit kg- 100 01131340-9 Winogrona kg- 260 01121400-5 Kapusta biała kg- 350 01121400-5 Kapusta Czerwona kg- 350 01121400-5 Kapusta pekińska kg 360 01121400-5 Kapusta włoska kg- 100 01121111-2 Buraki kg- 900 01121111-2 Czosnek kg- 12 01121112-9 Marchew kg- 1600 01121110-5 Pietruszka Kg- 420 01121300-4 Pora Kg- 120 01121110-5 Seler Kg- 450 01121114-3 Rzodkiewka /pęczki Pęcz- 150 01121114-3 Rzodkiew biała Kg- 100 01121230-2 Ogórki świeże Kg- 400 01121230-2 Papryka świeża Kg- 320 01121240-5 Pomidory Kg- 1400 01121300-4 Koper zielony Pęcz- 400 01121300-4 Pietruszka natka Pecz- 400 01121310-7 Sałata szt- 1300 01121300-4 Szczypior Pęcz- 200 01121260-1 Pieczarki Kg- 120 01121113-6 Cebula Kg- 230 01121420-1 Kalafior Kg- 40 01121250-8 Arbuz Kg- 250 15331130-7 Ogórki kwaszone Kg- 400 15331142-4 Kapusta kwaszona Kg- 520 0112130021 Sałata lodowa szt- 30 011313 Ananas szt- 10 0112290022 Ziemniaki Kg- 7500 0112114-3 Rzepa kg- 100.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym , a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych( tj. Dz.U. Nr 233, poz.1655 z 2007 r. oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ). 1.5.Złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, w której wszystkie zaoferowane artykuły wymienione w siwz powinny być I gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku , świeże. Zgodne z wymogami systemu HACCP. 1.6 złożą ofertę, w której marża zaoferowanych artykułów będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy, 1.7 Złożą dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. 2 .Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, art. 22 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba , ze udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust 3. 3.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy : - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawierającą inne omyłki polegające na niezgodności ofert z SWIZ powodujące istotne zmiany w treści oferty, lub w obliczeniu ceny , który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia wypełnionych druków stanowiących załączniki do SIWZ: wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1, wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - załącznik nr 3, aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSWiA 58-560 Jelenia Góra ul. Cervi 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium MSWiA 58-560 Jelenia Góra ul. Cervi 14 pok:19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa serwerów z macierzą i oprogramowaniem na potrzeby realizacji zadań związanych z projektem pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Jelenia Góra"
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Usługi sprzątania obiektu Filharmonii oraz terenów zewnętrznych w 2026 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Obsługa serwisowa systemu sterowania automatycznymi słupkami blokującymi zlokalizowanymi w zabytkowej części miasta Jeleniej Góry
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





